Customer Relationship Management ve společnosti XYZ

DSpace Repository

Language: English čeština 

Customer Relationship Management ve společnosti XYZ

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kopečková, Martina
dc.contributor.author Cigánek, Martin
dc.date.accessioned 2013-10-09T19:30:49Z
dc.date.available 2013-10-09T19:30:49Z
dc.date.issued 2012-06-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23426
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá komerčními procesy ve strojírenské firmě XYZ s důrazem na budování vztahů se zákazníky. Teoretická část čerpá z literatury popisující podnikové informační systémy a především podřízené CRM subsystémy. Praktická část se zaměřuje na aspekty CRM a využití vnitřních informačních zdrojů. Praktickým výstupem bude motivační zákaznický program firmy XYZ. cs
dc.format 83 s. cs
dc.format.extent 3115971 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Klíčová slova: Customer Relationship Management cs
dc.subject CRM cs
dc.subject cíle a principy CRM řízení cs
dc.subject rizika a přínosy CRM cs
dc.subject řízení vztahů se zákazníky cs
dc.subject motivační program cs
dc.subject Keywords: Customer Relationship Management en
dc.subject goals and pillars of Customer Relationship Management en
dc.subject risks and benefits of Customer Relationship Management en
dc.title Customer Relationship Management ve společnosti XYZ cs
dc.title.alternative Customer Relationship Management in Company XYZ en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2012-09-18
dc.description.abstract-translated The thesis is focused on CRM and its main objective is to outline the final project optimization associated with this topic for XYZ company. In the theoretical part is generally concentrated on the concept of Customer Relationship Management, pillars of this concept, principles of implementation and measuring of its benefits for business practice. In the practical part followed by analysis of the current state of customer relationship management. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 22099
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2012-08-13


Files in this item

Files Size Format View
cigánek_2012_bp.pdf 2.971Mb PDF View/Open
cigánek_2012_vp.doc 70Kb Microsoft Word View/Open
cigánek_2012_op.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account