Analýza marketingového mixu společnosti Aircraft Industries, a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Ředinová, Růžena
|
|
dc.contributor.author |
Medková, Silvie
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-09T16:56:47Z |
|
dc.date.available |
2013-10-09T16:56:47Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23337
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu společnosti Aircraft Industries, a.s. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je na základě odborné literatury zpracována problematika týkající se marketingu, marketingového mixu a jeho jednotlivých prvků. V praktické části je nejprve představena společnost Aircraft Industries, a.s., dále je zde popsána analýza současného stavu marketingového mixu společnosti a analýza SWOT. Na závěr jsou uvedeny jednotlivé návrhy a doporučení pro zlepšení marketingového mixu společnosti Aircraft Industries, a.s. |
cs |
dc.format |
67 s. |
cs |
dc.format.extent |
2227342 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
cena
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
distribuce
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
price
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
distribution
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Analýza marketingového mixu společnosti Aircraft Industries, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of the Marketing Mix of AIRCRAFT INDUSTRIES, a.s. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Krenar, Petr |
|
dc.date.accepted |
2012-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is focused on the analysis of the marketing mix of Aircraft Industries, Inc. The work is devided into a theoretical and a practical part. The theoretical part analyzes the problem of marketing, marketing mix and its individual components on the basis of literature. In the practical part there is first introduced Aircraft Industries, Inc., next decribed an analysis of current state of marketing mix and SWOT analysis. Finally there are individual proposals and recommendations for improvement of marketing mix Aircraft Industries, Inc. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
27949
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account