Analýza marketingových aktivit ve společnosti RV FASHION STYLE s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Volek, René
|
|
dc.contributor.author |
Čížek, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-09T16:16:49Z |
|
dc.date.available |
2013-10-09T16:16:49Z |
|
dc.date.issued |
2011-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23309
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem bakalářské práce je seznámit se se společností RV Fashion s.r.o., zanaly-zovat její marketingové aktivity a pozici na trhu, zjistit konkurenceschopnost produktů a na základě získaných dat vymezit chyby v marketingovém řízení. Po vymezení případných problémů navrhnout lepší řešení, které by upevnilo pozici společnosti na trhu a pomohlo jí v dalším růstu. Teoretická část je soustředěna na marketing s určitým zaměřením na vý-robní podnik. V části praktické se nachází samotné charakterizování společnosti, aktuální hospodářská situace a cíle. Důraz bude přikládán SWOT analýze. Závěrem po zanalyzová-ní potřebných dat přichází na řadu doporučení ke zlepšení konkrétních marketingových aktivit pro navýšení zisku společnosti, a tím dosažení lepšího plnění primárních cílů. |
cs |
dc.format |
54 s. (65 281 znaků vč. mezer) |
cs |
dc.format.extent |
2123109 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace dotazník
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
ques-tionnaire
|
en |
dc.title |
Analýza marketingových aktivit ve společnosti RV FASHION STYLE s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of Marketing Activities in the Company RV FASHION STYLE Ltd. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Konečný, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2012-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of Bachelor's thesis is to get acquainted with RV Fashion s.r.o. company ? ana-lyze marketing strategies, position in the market and products competitiveness. Then based on collected data define gaps in the marketing management. After definition of any poten-tial gaps, suggest better solution which would strengthen company?s position in the market and aid her future growth. Theoretical part is focused on the marketing with a particular focus on a productive business. Practical part includes company?s very characteristic, re-cent economic situation and goals with the emphasis on SWOT analysis. In a conclusion after analyzing of the required data comes the suggestion for specific improvement of mar-keting activities which would increase profit of the company and result in a better fulfill-ment of primary goals. |
en |
dc.description.department |
Ústav logistiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/106
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Logistika a management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Logistics and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
27351
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-05-11 |
|
local.subject |
postavení na trhu
|
cs |
local.subject |
móda
|
cs |
local.subject |
průzkum trhu
|
cs |
local.subject |
pánské oděvy
|
cs |
local.subject |
market position
|
en |
local.subject |
fashion
|
en |
local.subject |
market survey
|
en |
local.subject |
men’s clothing
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account