Rozšiřování autoopravárenských služeb s využitím metod zlepšování procesů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rozšiřování autoopravárenských služeb s využitím metod zlepšování procesů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Černý, Jaromír
dc.contributor.author Šumšalová, Hana
dc.date.accessioned 2010-07-14T06:00:19Z
dc.date.available 2016-05-27T23:00:27Z
dc.date.issued 2006-05-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2328
dc.description.abstract Zákazník jako určující prvek podnikatelského systému požaduje splnění svých dodávek z hlediska množství, termínu, kvality a ceny. Předložená diplomová práce řeší problemati-ku zkrácení času mezi objednávkou a vystavením faktury. Práce je rozčleněna do čtyř sa-mostatných částí: do definice projektu a části teoretické, analytické a projektové. V teoretické části jsou formou literární rešerše nastíněny problémy, vysvětleny pojmy. Analytická část diplomové práce se zabývá zkoumáním jednotlivých procesů a vytvořením současné mapy hodnotového toku. V projektové části jsou zpracovány návrhy alternativ řešení. Na základě navržených zlep-šení jsem vypracovala mapu budoucího hodnotového toku. cs
dc.format 94 cs
dc.format.extent 3390181 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2016
dc.subject Studium práce cs
dc.subject Studium pracovních metod cs
dc.subject Procesní analýza operátora cs
dc.subject Fotografie cs
dc.subject Měření práce cs
dc.subject Přímé měření cs
dc.subject Mapování hodnotového toku cs
dc.subject Přidaná hodnota cs
dc.subject Study work en
dc.subject Study Operating Method en
dc.subject Operator Process Analyse en
dc.subject Photography en
dc.subject Work Mea-surement en
dc.subject Direct Measurement en
dc.subject Value Stream Mapping en
dc.subject Added Value en
dc.title Rozšiřování autoopravárenských služeb s využitím metod zlepšování procesů cs
dc.title.alternative Extending of services in car service department with adwantage of process inovation methodes en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bartošíková, Romana
dc.date.accepted 2006-05-31
dc.description.abstract-translated Customer is the one who determines the roles within the entrepreneurial system and requi-res fulfillment of his reqquirements in the right time, right amount, requested quality and for the convenient price. The submitted thesis finds a solutoin of shorting the time between making order and exposing the invoice. It is divided into four independent sections: defini-tion of the project, the theoretical, the analytical and the project section. The theoretical section exposes problems and explains conceptions. The analytical section describes Value Stream Mapping of contemporery state. The project section elaborates suggestions of alternative solutions and describes Value Stream Mapping of future state on the base of submited innovations. en
dc.description.department Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/177 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Průmyslové inženýrství cs
dc.thesis.degree-discipline Industrial Engineering en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 3730
dc.date.assigned 2006-03-06
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
šumšalová_2006_dp.pdfBlocked 3.233Mb PDF View/Open
šumšalová_2006_vp.doc 39.5Kb Microsoft Word View/Open
šumšalová_2006_op.pdf 53.75Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account