dc.contributor.advisor |
Černý, Jaromír
|
|
dc.contributor.author |
Šumšalová, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T06:00:19Z |
|
dc.date.available |
2016-05-27T23:00:27Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2328
|
|
dc.description.abstract |
Zákazník jako určující prvek podnikatelského systému požaduje splnění svých dodávek z hlediska množství, termínu, kvality a ceny. Předložená diplomová práce řeší problemati-ku zkrácení času mezi objednávkou a vystavením faktury. Práce je rozčleněna do čtyř sa-mostatných částí: do definice projektu a části teoretické, analytické a projektové. V teoretické části jsou formou literární rešerše nastíněny problémy, vysvětleny pojmy. Analytická část diplomové práce se zabývá zkoumáním jednotlivých procesů a vytvořením současné mapy hodnotového toku. V projektové části jsou zpracovány návrhy alternativ řešení. Na základě navržených zlep-šení jsem vypracovala mapu budoucího hodnotového toku. |
cs |
dc.format |
94 |
cs |
dc.format.extent |
3390181 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2016 |
|
dc.subject |
Studium práce
|
cs |
dc.subject |
Studium pracovních metod
|
cs |
dc.subject |
Procesní analýza operátora
|
cs |
dc.subject |
Fotografie
|
cs |
dc.subject |
Měření práce
|
cs |
dc.subject |
Přímé měření
|
cs |
dc.subject |
Mapování hodnotového toku
|
cs |
dc.subject |
Přidaná hodnota
|
cs |
dc.subject |
Study work
|
en |
dc.subject |
Study Operating Method
|
en |
dc.subject |
Operator Process Analyse
|
en |
dc.subject |
Photography
|
en |
dc.subject |
Work Mea-surement
|
en |
dc.subject |
Direct Measurement
|
en |
dc.subject |
Value Stream Mapping
|
en |
dc.subject |
Added Value
|
en |
dc.title |
Rozšiřování autoopravárenských služeb s využitím metod zlepšování procesů |
cs |
dc.title.alternative |
Extending of services in car service department with adwantage of process inovation methodes |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bartošíková, Romana |
|
dc.date.accepted |
2006-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
Customer is the one who determines the roles within the entrepreneurial system and requi-res fulfillment of his reqquirements in the right time, right amount, requested quality and for the convenient price. The submitted thesis finds a solutoin of shorting the time between making order and exposing the invoice. It is divided into four independent sections: defini-tion of the project, the theoretical, the analytical and the project section. The theoretical section exposes problems and explains conceptions. The analytical section describes Value Stream Mapping of contemporery state. The project section elaborates suggestions of alternative solutions and describes Value Stream Mapping of future state on the base of submited innovations. |
en |
dc.description.department |
Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/177
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Průmyslové inženýrství |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Industrial Engineering |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
3730
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-06 |
|
utb.result.grade |
B |
|