dc.contributor.advisor |
Lošek, Václav
|
|
dc.contributor.author |
Švach, Adam
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-09T15:00:38Z |
|
dc.date.available |
2013-10-09T15:00:38Z |
|
dc.date.issued |
2011-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23241
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářské práce se zabývá analýzou vývoje, stávajícího stavu a personalistiky firmy Bauer pro, se zaměřením na logistiku. Celá bakalářská práce je strukturována na dvě části, teore-tickou a praktickou část. V teoretické části byly vymezeny základní problémy vztahující se k tématu bakalářské práce, a to dopravní logistika, příčiny neúspěchu podnikání, rizika v podnikatelském prostředí. Praktická část se kromě jiného zabývá profilem a analýzou současného stavu marketingu ve firmě BAUER PRO., spol. s r.o. V závěru jsou shrnuty výsledky bakalářské práce. Součástí bakalářské práce je marketingové šetření, které je provedeno pomocí dotazníkového šetření. |
cs |
dc.format |
63 s. |
cs |
dc.format.extent |
1432764 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Dopravní logistika
|
cs |
dc.subject |
krize firmy
|
cs |
dc.subject |
diverzifikace
|
cs |
dc.subject |
krizové plánování
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
The transport logistics
|
en |
dc.subject |
the crisis of the company
|
en |
dc.subject |
diversification
|
en |
dc.subject |
the contingency planning
|
en |
dc.subject |
the SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Analýza krizového řízení podniku |
cs |
dc.title.alternative |
Company Crisis Management Analysis |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šefčík, Vladimír |
|
dc.date.accepted |
2012-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor's thesis deals with the analysis of the evolution, current status and human resources company for Bauer, focusing on logistics. The whole thesis is divided into two parts, theoretical and practical part. In the theoretical part of the main problems identified were related to the topic of the thesis, transport logistics, the causes of business failure, the risks in the business environment. The practical part deals with, inter alia, profile and analyze the current state of marketing in a company BAUER PRO., co.The conclusion summarizes the results of the thesis. The thesis is a marketing survey that is conducted through a questionnaire-survey. |
en |
dc.description.department |
Ústav logistiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/106
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Logistika a management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Logistics and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
27580
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-05-11 |
|