Umístění slevového serveru na Facebook pro zvýšení uživatelského komfortu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Brablík, Jakub
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-09T14:35:21Z |
|
dc.date.available |
2013-10-09T14:35:21Z |
|
dc.date.issued |
2012-04-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23226
|
|
dc.description.abstract |
Tématem bakalářské práce je zvýšení uživatelského komfortu umístěním slevového serveru na Facebook. V teoretické části jsou zpracovány poznatky týkající se nakupování a rozhodování nakupu-jících, sociálních sítí a hromadného nakupování. V praktické části jsou analyzovány aktivity vybraných českých slevových serverů na Facebooku. V práci jsou prezentovány výsledky marketingového výzkumu. Dále jsou uvedena doporučení, která jsou podrobena nákladové, rizikové a časové analýze. Závěrečná doporučení nejsou implementována na konkrétní slevový server. Mohou sloužit libovolnému serveru pro zvýšení uživatelského komfortu, zvýšení loajálnosti nakupujícího a zvýšení prodeje. |
cs |
dc.format |
81 s. (114 822 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1335591 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
hromadné nakupování
|
cs |
dc.subject |
slevový server
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
aplikace
|
cs |
dc.subject |
prodej
|
cs |
dc.subject |
group buying
|
en |
dc.subject |
group purchasing website
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
aplication
|
en |
dc.subject |
sale
|
en |
dc.title |
Umístění slevového serveru na Facebook pro zvýšení uživatelského komfortu |
cs |
dc.title.alternative |
Increase of Affability for Customers by Implementing Group Purchasing Website on Facebook |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zapletalová, Anna |
|
dc.date.accepted |
2012-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of bachelor thesis is increase of affability for customers by implementing group purchasing website on Facebook. Theoretical part of thesis describes knowledge about shopping and decision-making of shoppers, social net-works and group buying. Practical part follow with analyze of Face-book activity of selected Czech group purchasing websites. The results of marketing re-search and recommendation are further presented. The thesis concludes with cost, risk and time analysis of recommendation. The final recommendation wasn't been implemented on concrete subject. The recommen-dation could be used for any group purchasing website to increase loyalty of shoppers and rise of sales. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
24216
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2012-05-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account