1. Teoretická část: Střih v sekvenčních technologiích a jeho rozdíly v rámci forem 2. Praktická část: Amputace
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Nemeškal, Libor
|
|
dc.contributor.author |
Veselý, Filip
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-09T14:34:59Z |
|
dc.date.available |
2013-10-09T14:34:59Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-21 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23225
|
|
dc.description.abstract |
Tématem teoretické části bakalářské práce je střih v sekvenčních technologiích a jeho rozdíly v rámci formy. V kompilační částí se práce zabývá historickým vývojem technologie sekvenčního snímání. Poté se dostává ke srovnání profese obrazového střihače a střihové skladby při sekvenčním snímání s profesí střihače postprodukčního a střihové skladby záběrovým způsobem snímaného díla. Zde vytváří vlastní poznatky, které dále prohlubuje v poslední kapitole. Ta se věnuje rozdílům skladby v závislosti na formě daného sekvenčně snímaného pořadu. Praktickou částí je film Amputace. |
cs |
dc.format |
30 s. (38 307 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
737862 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Obrazový střih
|
cs |
dc.subject |
sekvenční technologie
|
cs |
dc.subject |
film
|
cs |
dc.subject |
Technical Director
|
en |
dc.subject |
multiple-camera setup
|
en |
dc.subject |
film
|
en |
dc.title |
1. Teoretická část: Střih v sekvenčních technologiích a jeho rozdíly v rámci forem 2. Praktická část: Amputace |
cs |
dc.title.alternative |
1. Theoretical Part: Live Editing and Its Differences in different Forms 2. Practical Part: Amputation |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Labík, Ludovít |
|
dc.date.accepted |
2012-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of the theoretical part is live editing and its differences in the forms. First, this thesis describes historical background of the multiple-camera setup, which leads it to the comparison between technical director?s and editor?s profession. Here it generates its own conclusions and finally compares live editing of different TV programme forms. |
en |
dc.description.department |
Ústav animace a audiovize |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/124
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Střih a zvuk |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Editing and Sound |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
26404
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-05-15 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account