1. Teoretická část: Kamera současného českého filmu 2. Praktická část: Audiovizuální dílo s názvem "Amputace", délka 25-30 minut, kamera
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Fandli, Juraj
|
|
dc.contributor.author |
Stanchev, Orlin
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-09T13:22:40Z |
|
dc.date.available |
2013-10-09T13:22:40Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-21 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23198
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce pojednává o moderních způsobech obrazového vyjádření v české kinematogra-fii. Zaměřuji se na tvorbu několika významných osobností české kameramanské školy. Jejich práci charakterizuji z hlediska dramaturgie kamery a opírám o osobní rozhovory. |
cs |
dc.format |
31 s. |
cs |
dc.format.extent |
11059907 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
kamera
|
cs |
dc.subject |
obraz
|
cs |
dc.subject |
záběr
|
cs |
dc.subject |
světlo
|
cs |
dc.subject |
barva
|
cs |
dc.subject |
pohyb
|
cs |
dc.subject |
camera
|
en |
dc.subject |
scene
|
en |
dc.subject |
shot
|
en |
dc.subject |
light
|
en |
dc.subject |
color
|
en |
dc.subject |
motion
|
en |
dc.title |
1. Teoretická část: Kamera současného českého filmu 2. Praktická část: Audiovizuální dílo s názvem "Amputace", délka 25-30 minut, kamera |
cs |
dc.title.alternative |
1. Teoretical Part: Contemporary Czech Film Phototography 2. Practical Part: Audiovisual Work Titled "Amputation", Length 25-30 Minutes, Director of Photography |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Liebenberger, Július |
|
dc.date.accepted |
2012-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis discusses the contemporary ways of visual expression in Czech cine-matography. It focuses on the work of few well know directors of photography from the Czech Republic. I'm trying to describe their work from the dramaturgy camera point of view supported by personal interviews. |
en |
dc.description.department |
Ústav animace a audiovize |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/124
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Kamera |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Film Photography |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
26898
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-05-15 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account