Analýza sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely ve společnosti XY
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Závodná, Lucie Sára
|
|
dc.contributor.author |
Wilczková, Magdalena
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-09T13:11:16Z |
|
dc.date.available |
2013-10-09T13:11:16Z |
|
dc.date.issued |
2012-04-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23187
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá analýzou internetového marketingu a marketingu na sociálních sítích ve společnosti XY. Struktura bakalářské práce je rozdělená do teoretické a praktické části. Teoretická část je zaměřená na internetový marketing, sociální média, sociální sítě a možnosti marketingových aktivit na sociálních sítích. Tyto poznatky jsou poté uplatněny v praktické části práce při analyzování současného internetového marketingu a marketingu na sociálních sítích společnosti XY. Praktická část také obsahuje informace o společnosti, historii, cíle a vize společnosti, dále výsledky průzkumu uživatelského chování na sociálních sítích. Na základě analýz a průzkumu jsou v závěru práce uvedeny doporučující návrhy na zlepšení současné situace. |
cs |
dc.format |
77 s. (87 248 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2899632 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
Sociální média
|
cs |
dc.subject |
Sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
Web 2.0
|
cs |
dc.subject |
Internetová reklama
|
cs |
dc.subject |
Internet Marketing
|
en |
dc.subject |
Social Media
|
en |
dc.subject |
Social Networks
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
Web 2.0
|
en |
dc.subject |
Internet Advertising
|
en |
dc.title |
Analýza sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely ve společnosti XY |
cs |
dc.title.alternative |
Social Networks Analysis and Their Use for Marketing Purposes in the Company XY |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Virglerová, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2012-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis deals with an analysis of internet marketing and social network marketing in the company XY. Structure of bachelor thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is focused on internet marketing, social media, social networks and the possibilities of marketing activities on social networks. These findings are then applied in the practical part during analyzing current internet marketing and social network marketing situation in company XY. Practical part also contains information about the company history, goals and vision, as well as results of a survey of user behaviour on social networks. Based on survey and analysis are given a recommending proposals to improve the current situation. |
en |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/117
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
25035
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2012-05-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account