Analýza konkurence firmy XYZ se zaměřením na znalost značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurence firmy XYZ se zaměřením na znalost značky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šilhánová, Jana
dc.contributor.author Machula, Pavel
dc.date.accessioned 2013-10-09T12:57:57Z
dc.date.available 2013-10-09T12:57:57Z
dc.date.issued 2012-05-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23176
dc.description.abstract Tématem bakalářské práce je analýza konkurence firmy XYZ se zaměřením na znalost značky. Obsah práce je rozdělen do dvou hlavních částí. V první části je zpracován vhodný teoretický podklad k tématu na základě poznatků z odborné literatury. Ve druhé, praktické části jsou nejprve provedeny modelové analýzy za použití SWOT analýzy a Porterova modelu pěti konkurenčních sil a poté následuje analýza konkurentů společnosti. Nakonec je proveden marketingový výzkum prostřednictvím dotazníkového šetření, zaměřený na znalost firmy vzhledem k vybraným konkurentům. Po vyhodnocení daných analýz jsou navržena doporučení ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy. cs
dc.format 75 s. (75 769 znaků) cs
dc.format.extent 1850879 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Konkurence cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject porterův model pěti konkurenčních sil cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject značka cs
dc.subject Competition en
dc.subject SWOT Analysis en
dc.subject Porter's Five Forces Analysis en
dc.subject Marketing Reasearch en
dc.subject Brand en
dc.title Analýza konkurence firmy XYZ se zaměřením na znalost značky cs
dc.title.alternative Competition Analysis for the Company XYZ Focusing Primarily on Brand Awareness en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2012-09-14
dc.description.abstract-translated The topic of bachelor thesis is competition analysis for the company XYZ focusing primarily on brand awareness. The content of thesis is divided into two main parts. The first part is processed by a siutable theoretical basis for topic on the basis of professional literature. In the second, practical part are first performed model analysis using SWOT analysis and Porter's Five Forces Analysis and this analysis are followed by competition analyses of company. Finally, marketing research is made through survey focusing on company awareness due to competition. After evaluation of selected analyses are suggested recommendation for increase the competitiveness of company. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 28225
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-08-24


Files in this item

Files Size Format View
machula_2012_bp.pdf 1.765Mb PDF View/Open
machula_2012_vp.pdf 330.2Kb PDF View/Open
machula_2012_op.pdf 365.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account