dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Tomanová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-09T12:56:11Z |
|
dc.date.available |
2013-10-09T12:56:11Z |
|
dc.date.issued |
2011-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23173
|
|
dc.description.abstract |
Vlivem velmi silného konkurenčního prostředí na trhu, rychlosti zavádění nových výrobků a služeb, neustálých inovací a snadné dostupnosti informací způsobující vysokou edukovanost a náročnost zákazníka, firmy působící na současném trhu v poslední době pociťují stále silnější potřebu odlišit se od konkurence. Z tohoto důvodu začínají společnosti stále častěji pracovat s pojmem ?firemní image? a budování soustavné posilování pozitivní image postupně zabudovávají do svých komunikačních plánů a firemních strategií Jednou z možností, jak bojovat s konkurencí, může být orientace firmy na aktivity společenské odpovědnosti. Jak tato diplomová práce v závěru dokazuje, tento přístup přináší společnosti velké množství výhod na mnoha úrovních řízení firmy a jednoznačně funguje jako efektivní nástroj budování a posilování pozitivní firemní image. První část práce obsahuje detailní rešerši relevantní odborné literatury, vymezení pojmů společenská odpovědnost firem, firemní komunikace, identita, kultura a firemní image, a také teoretické podklady k realizovanému marketingovému výzkumu. Druhá část práce sestává ze tří provedených analýz, jejichž výstupy vedou k pochopení podstaty úspěšného modelu firemních CSR aktivit a možností jeho využití v praxi. Následná analýza dostupných výsledků šetření agentury Ipsos Public Affairs zase odpovídá na otázku, jakým způsobem vnímají zákazníci aktivity společenské odpovědnosti firem a jak to ovlivňuje jejich zákaznické chování. Ve třetí části práce je definován detailní manuál pro zavádění modelu CSR aktivit ve firmě a využití těchto aktivit pro komunikaci ke všem firemním stakeholderům. |
cs |
dc.format |
118 s (139 504 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2310777 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Firemní kultura
|
cs |
dc.subject |
firemní identita
|
cs |
dc.subject |
firemní komunikace
|
cs |
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
tvorba image
|
cs |
dc.subject |
analýza image
|
cs |
dc.subject |
společenská odpovědnost firem
|
cs |
dc.subject |
firemní strategie
|
cs |
dc.subject |
kvalitativní marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
kvantitativní marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
strategie CSR
|
cs |
dc.subject |
komunikace CSR
|
cs |
dc.subject |
Corporate culture
|
en |
dc.subject |
corporate identity
|
en |
dc.subject |
corporate communication
|
en |
dc.subject |
image
|
en |
dc.subject |
image creation
|
en |
dc.subject |
image analysis
|
en |
dc.subject |
corporate social responsibility
|
en |
dc.subject |
corporate strategy
|
en |
dc.subject |
qualitative and quantitative marketing research
|
en |
dc.subject |
CSR strategy
|
en |
dc.subject |
CSR communication
|
en |
dc.title |
Společenská odpovědnost a její vliv na image firmy |
cs |
dc.title.alternative |
Social Responsibility and its Impact on Corporate Image |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vysekalová, Jitka |
|
dc.date.accepted |
2012-10-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
Due to strongly competitive environment on the market, the speed of introduction of new products and services, permanent innovations and easy access to information creating highly educated and demanding customers, companies operating on today?s market start to feel stronger and stronger need to differentiate themselves from competitors. Therefore companies start to work with the term of ?company images? more and more often and implement building and strengthening of positive company image into their communication plans and company strategies. One of possibilities how to fight competition can be orientation of the company on activities of social responsibility. As this diploma thesis proves in the closure this approach brings the company wide range of benefits on many levels of company operation and it definitely works as an effective tool of building and strengthening of positive corporate image. First part of the thesis contains a detailed research of relevant expert literature, definition of terms of corporate social responsibility, corporate communication, identity, culture and corporate image, and also theoretical basis for realised marketing research. Second part of the thesis consists of three realised analyses. Foundings of these analyses help to understand the substance of a successful model of corporate CSR activities and their application into praxes. Last analysis of available results of a CSR research from Ipsos Public Affairs agency answers the question how customers perceive social responsibility activities and how they affect their customer behaviour. In the third part of the thesis defines a detailed manual for implementation of a CSR model in a company and utilisation of these activities for communication to all company stakeholders. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
26296
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-09-17 |
|