Návrh na zlepšení marketingových komunikací multimediálního festivalu MIXER

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh na zlepšení marketingových komunikací multimediálního festivalu MIXER

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štefánek, Radoslav
dc.contributor.author Zbořilová, Lenka
dc.date.accessioned 2013-10-09T12:46:30Z
dc.date.available 2013-10-09T12:46:30Z
dc.date.issued 2012-04-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23164
dc.description.abstract Tématem mé bakalářské práce je návrh na zlepšení marketingové komunikace multimediálního festivalu MIXER. Festival je pořádán studenty Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Práce se skládá ze dvou částí teoretické a praktické. V první části jsou uvedeny pojmy a teoretické poznatky z marketingového prostředí zaměřené především na marketingové komunikace. Cílem praktické části je představit festival. Provést SWOT analýzu, Porterovu analýzu pěti konkurenčních sil, dotazníkové šetření a strukturovaný rozhovor. Celá práce je zakončena návrhy na zefektivnění komunikace a propagace multimediálního festivalu MIXER. cs
dc.format 79 s. (100 579 znaků) cs
dc.format.extent 2484861 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject propagace cs
dc.subject Porterova analýza pěti konkurenčních sil cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject strukturovaný rozhovor cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing communications en
dc.subject promotion en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Porter five forces analysis en
dc.subject questionnaire en
dc.subject structured interview en
dc.title Návrh na zlepšení marketingových komunikací multimediálního festivalu MIXER cs
dc.title.alternative A Proposal How to Improve Marketing Communication of The Multimedia Festival MIXER en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Korčáková, Kateřina
dc.date.accepted 2012-06-06
dc.description.abstract-translated The aim of the bachelor's thesis is to propose an improvement of marketing communication of the multimedia festival MIXER. The festival is organized by the Tomas Bata University students and takes place in Zlin. The bachelor's thesis is divided into theoretical and analytical part. The theoretical part involves important terms and a literature review relating to marketing environment, mainly the topics related to marketing communication. The analytical part focuses on introducing the festival by using the SWOT analysis of the festival, Porter's five force analysis, a research and a structured interview. The thesis is concluded with a proposal for marketing communication and promotion improvement of the multimedia festival MIXER. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 22363
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-05-18


Files in this item

Files Size Format View
zbořilová_2012_bp.pdf 2.369Mb PDF View/Open
zbořilová_2012_vp.doc 69.5Kb Microsoft Word View/Open
zbořilová_2012_op.doc 73.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account