Návrh na zlepšení marketingových komunikací multimediálního festivalu MIXER
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Štefánek, Radoslav
|
|
dc.contributor.author |
Zbořilová, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-09T12:46:30Z |
|
dc.date.available |
2013-10-09T12:46:30Z |
|
dc.date.issued |
2012-04-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23164
|
|
dc.description.abstract |
Tématem mé bakalářské práce je návrh na zlepšení marketingové komunikace multimediálního festivalu MIXER. Festival je pořádán studenty Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Práce se skládá ze dvou částí teoretické a praktické. V první části jsou uvedeny pojmy a teoretické poznatky z marketingového prostředí zaměřené především na marketingové komunikace. Cílem praktické části je představit festival. Provést SWOT analýzu, Porterovu analýzu pěti konkurenčních sil, dotazníkové šetření a strukturovaný rozhovor. Celá práce je zakončena návrhy na zefektivnění komunikace a propagace multimediálního festivalu MIXER. |
cs |
dc.format |
79 s. (100 579 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2484861 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza pěti konkurenčních sil
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
strukturovaný rozhovor
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
Porter five forces analysis
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
structured interview
|
en |
dc.title |
Návrh na zlepšení marketingových komunikací multimediálního festivalu MIXER |
cs |
dc.title.alternative |
A Proposal How to Improve Marketing Communication of The Multimedia Festival MIXER |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Korčáková, Kateřina |
|
dc.date.accepted |
2012-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the bachelor's thesis is to propose an improvement of marketing communication of the multimedia festival MIXER. The festival is organized by the Tomas Bata University students and takes place in Zlin. The bachelor's thesis is divided into theoretical and analytical part. The theoretical part involves important terms and a literature review relating to marketing environment, mainly the topics related to marketing communication. The analytical part focuses on introducing the festival by using the SWOT analysis of the festival, Porter's five force analysis, a research and a structured interview. The thesis is concluded with a proposal for marketing communication and promotion improvement of the multimedia festival MIXER. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
22363
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-05-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account