dc.contributor.advisor |
Labík, Ludovít
|
|
dc.contributor.author |
Dias, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-09T11:07:20Z |
|
dc.date.available |
2013-10-09T11:07:20Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-21 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23119
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce ze zabývá výrazovými prostředky, postupy a schématy moderní narace. V první části textu vysvětlím základní pojmy naratologie, popsat stavební kameny filmového vyprávění a jejich využití při tvorbě filmu. Dále se zaměřím na strukturu amerického dramatu a na historii jejího vzniku. Na závěr se pokusím definovat odchylky od klasického filmového vyprávění na filmu s ozvláštněným narativním stylem. |
cs |
dc.format |
26 s. (27 155 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
6534888 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
narace
|
cs |
dc.subject |
syžet
|
cs |
dc.subject |
fabule
|
cs |
dc.subject |
diegeze
|
cs |
dc.subject |
drama
|
cs |
dc.subject |
Memento
|
cs |
dc.subject |
Nolan
|
cs |
dc.subject |
narration
|
en |
dc.subject |
plot
|
en |
dc.subject |
story
|
en |
dc.subject |
Diegesis
|
en |
dc.subject |
drama
|
en |
dc.subject |
Memento
|
en |
dc.subject |
Nolan
|
en |
dc.title |
1. Teoretická část: Struktura filmového vyprávění 2. Praktická část: Jedna rána do hlavy, hraný film, délka minimálně 10 min., režie |
cs |
dc.title.alternative |
1. Theoretical Part: The Structure of Film Narration 2. Practical Part: One Hit to the Head, Directing |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
|
|
dc.date.accepted |
2012-10-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
This dissertation is discussing means of expression, methods and patterns of modern narrations. In the first place I explain basic terms of narratology, I describe construction elements of film narration and its use for film making. Then I point structure of the american drama and history. In the end I want to try define irregularities in a classical film narration shown on a movie with unusual narration. |
en |
dc.description.department |
Ústav animace a audiovize |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/124
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Režie a scenáristika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Directing and Screenwriting |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
27611
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-09-17 |
|