Komunikační plán areálu Na Koupališti v Sazovicích

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační plán areálu Na Koupališti v Sazovicích

Show simple item record

dc.contributor.advisor Odstrčilová, Pavla
dc.contributor.author Olšovská, Kateřina
dc.date.accessioned 2013-10-09T08:47:54Z
dc.date.available 2013-10-09T08:47:54Z
dc.date.issued 2012-03-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23038
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce bude vypracování komunikačního plánu pro areál Na Koupališti v Sazovicích, který vlastní firma MRB Sazovice, spol. s r.o. Teoretická část se bude zabývat marketingovou komunikací a tvorbou komunikačního plánu. V praktické části bude zkoumán současný stav marketingové komunikace areálu a budou navrženy komunikační cíle. Poté bude vypracován komunikační plán pro tento areál. Na závěr bude stanovena ekonomická náročnost, časový plán a způsoby měření efektivity komunikačních prostředků. cs
dc.format 70 stran cs
dc.format.extent 1515991 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingový mix cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject komunikační plán cs
dc.subject segmentace trhu cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject reklama cs
dc.subject Marketing mix en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Communication plan en
dc.subject Market segmentation en
dc.subject communication mix en
dc.subject advertising en
dc.title Komunikační plán areálu Na Koupališti v Sazovicích cs
dc.title.alternative Communication Plan for Na Koupališti Area in Sazovice en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2012-06-12
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor thesis is to elaborate the communication plan for the site Na Koupališti in Sazovice owned by MRB Sazovice, spol. s r.o. The theoretical part deals with marketing communication and making the communication plan. The practical part looks into the present situation of marketing communication of the site and communication aims are projected here. Afterwards, a communication plan for this site is elaborated. In conclusion, the economical difficulty, schedule and ways of measuring the efficiency of the communication means. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 27954
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-04-27


Files in this item

Files Size Format View
olšovská_2012_bp.pdf 1.445Mb PDF View/Open
olšovská_2012_vp.pdf 335.2Kb PDF View/Open
olšovská_2012_op.pdf 403.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account