Návrh na zefektivnění marketingové komunikace společnosti Thermacut, s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Zálešáková, Blanka
|
|
dc.contributor.author |
Ježíková, Andrea
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-09T08:01:12Z |
|
dc.date.available |
2013-10-09T08:01:12Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23023
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce zaměřená na marketingovou komunikaci je vypracována pro společnost Thermacut, s.r.o., která se specializuje na výrobu a prodej spotřebních a náhradních dílů, příslušenství a hořákových sad pro plazmové řezání a MIG/MAG, TIG/WIG plazmové svařování. V teoretické části je na základě dostupné literatury obecně popsána problematika týkající se marketingové komunikace. V úvodu praktické části je stručně představena společnost Thermacut, s.r.o., a následně provedena analýza jejích komunikačních aktivit. Na základě získaných poznatků jsou navržena opatření k zefektivnění marketingové komunikace. V závěru je provedena nákladová analýza. |
cs |
dc.format |
62 |
cs |
dc.format.extent |
1925743 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
společnost Thermacut
|
cs |
dc.subject |
s.r.o.
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
B2B obchod
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
direct marketing
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
nákladová analýza
|
cs |
dc.subject |
efektivnost
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
the company Thermacut
|
en |
dc.subject |
Ltd
|
en |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
Bussiness-to-bussiness
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
direct marketing
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
cost analysis
|
en |
dc.subject |
efficiency
|
en |
dc.title |
Návrh na zefektivnění marketingové komunikace společnosti Thermacut, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Project of Marketing Communication Effectiveness Improvement of Thermacut, s.r.o. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Krenar, Petr |
|
dc.date.accepted |
2012-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis focused on the marketing communication is elaborated for company Thermacut, Ltd., which is specialized in production and sale of consumer and replacement parts, accessories and burner sets for plasma cutting and MIG/MAG, TIG/WIG plasma welding. The theoretical part describes issues of marketing communication on the basis of available literature. The practical part consist of a brief characteristic of the company Thermacut, Ltd., and consequently there is performed analysis of its communication activities. On the basis of these analysis there are suggested proposals to streamline of marketing communication. In conslusion of the bachelor's work there is made the cost analysis. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
27935
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2012-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account