Komunikační plán pro firmu Auto Viki a.s. v oblasti servisu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační plán pro firmu Auto Viki a.s. v oblasti servisu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vachutová, Michaela
dc.contributor.author Plšková, Jitka
dc.date.accessioned 2013-10-09T08:00:12Z
dc.date.available 2013-10-09T08:00:12Z
dc.date.issued 2012-03-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23021
dc.description.abstract Jako téma mé bakalářské práce jsem si zvolila komunikační plán pro firmu Auto Viki a.s. Tato firma se zabývá prodejem vozů Ford a jejich následným servisem. Vzhledem k rozsahu daných aktivit bude komunikační plán navržen jen na servis těchto vozů. Cílem této bakalářské práce bude navrhnout a vypracovat vhodný komunikační plán, který bude realizovatelný a dostatečně efektivní. V teoretické části práce bude popsána marketingová komunikace, komunikační proces, komunikační mix a komunikační plán. Praktická část bude zaměřena na aplikování teoretických znalostí do praxe a pomocí těchto znalostí bude vytvořen efektivní komunikační plán vhodný pro servis vozů značky Ford. V rámci tvorby komunikačního plánu bude vypracována SWOT analýza a budou určeny cílové skupiny firmy. cs
dc.format 95 s. (153 064 znaků) cs
dc.format.extent 1899210 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační plán cs
dc.subject komunikační proces cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject propagace cs
dc.subject servis cs
dc.subject efektivita cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject communication plan en
dc.subject communication process en
dc.subject communication mix en
dc.subject promotion en
dc.subject service and efficiency en
dc.title Komunikační plán pro firmu Auto Viki a.s. v oblasti servisu cs
dc.title.alternative Communication Plan for the Service Department of Company Auto Viki a.s. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Krenar, Petr
dc.date.accepted 2012-06-04
dc.description.abstract-translated As the topic of my thesis, I chose a communication plan for the company Auto Viki a.s. The company is concerned by selling Ford cars and by their subsequent service. Communication plan will be designed just to service these cars given the scale of company's activities. The aim of this thesis is to design and develop an appropriate communication plan that will be feasible and effective enough. In the theoretical part of thesis will be described marketing communication, communication process, communication mix and communications plan. The practical part will be focus on applying theoretical knowledge into practice and using this knowledge will be create an effective communication plan suitable for servicing Ford cars. SWOT analysis will be prepared as a part of the communication plan and target groups of company will be determined. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 27971
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-04-27


Files in this item

Files Size Format View
plšková_2012_bp.pdf 1.811Mb PDF View/Open
plšková_2012_vp.pdf 615.1Kb PDF View/Open
plšková_2012_op.pdf 799.9Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account