Analýza prodejních a marketingových aktivit firmy Čerpací stanice Kelčice s.r.o. a jejich vliv na její konkurenceschopnost
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Ševčíková, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Novotný, Vilém
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T05:47:11Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-19 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2298
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce pojednává o prodejních a marketingových aktivitách v konkrétní české firmě. Dále zde popisuji jejich celkový vliv na firemní konkurenceschopnost. V první části je rozbor relevantních teoretických pramenů. V druhé části je analytické zpra-cování daných aktivit v konkrétní firmě, kde je navíc Čerpací stanice Kelčice s.r.o. před-stavena a kde jsou uvedena doporučení pro tuto společnost a závěr. V přílohách jsou někte-ré tabulky, grafy a fotografie podrobněji popsané v analytické části. |
cs |
dc.format |
55 s. |
cs |
dc.format.extent |
1559386 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.05.2036 |
|
dc.subject |
prodej
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
cena
|
cs |
dc.subject |
místo
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
čerpací stanice
|
cs |
dc.subject |
Sale
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
competitive strength
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
price
|
en |
dc.subject |
place
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
patrol station
|
en |
dc.title |
Analýza prodejních a marketingových aktivit firmy Čerpací stanice Kelčice s.r.o. a jejich vliv na její konkurenceschopnost |
cs |
dc.title.alternative |
The Sell and Marketing Activities Analysis of Company Čerpací stanice Kelčice s.r.o. and its Influence to its Competitive Strengths |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Ladová, Janka |
|
dc.date.accepted |
2006-06-13 |
|
dc.date.vskp-available |
2036-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor task is about sales and marketing activities in a particular czech company. Further I described the influence of sales and marketing activities on company's competi-tive strength. In the first part are analyzed relevant theoretical sources. In the second part is the analytical elaboration of existing activities in a concrete company, the company is in-troduced, some recommendations and the close. In encloses are some tables, graphs and some internal documents that has been described in the analytic part of this task. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/115
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
1595
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-13 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account