Analýza spokojenosti zákazníků firmy Colorlak, a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Dobeš, Kamil
|
|
dc.contributor.author |
Ingr, Marek
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T05:46:54Z |
|
dc.date.available |
2012-02-17T13:49:36Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-19 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2297
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků, která se stává důležitým faktorem úspěchu firem. V teoretické části práce jsou popsána teoretická východiska, ve kterých je zdůrazněn význam spokojenosti zákazníka a jeho úloha v dnešní době. V praktické části práce jsou popsány výsledky marketingového výzkumu, který byl proveden na přelomu let 2005/2006 a zjišťoval spokojenost zákazníků s firmou Colorlak, a.s. Součástí práce jsou doporučení, která by mohla pomoci při řešení existujících problémů společnosti. |
cs |
dc.format |
84 s. |
cs |
dc.format.extent |
562357 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.05.2011 |
|
dc.subject |
Marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zákazníků
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
Marketing research
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
customers satisfactions
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.title |
Analýza spokojenosti zákazníků firmy Colorlak, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of customer's satisfaction with the company Colorlak,a.s. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dohnalová, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2006-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor work deals with issue of customers' satisfaction, that becomes an important factor of company's success. In the theoretical part of this work there are theoretical outlets that point out at the importance of customers' satisfaction and its function at this time. The practical part of the work describes results of a marketing research, that was made on the break of 2005/2006 years. The research found out the customers' satisfaction with the company Colorkak a.s. A part of work are recommendations, that could help to resolve existing problems of the company. |
en |
dc.description.department |
Ústav ekonomie |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/112
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
3827
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-13 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account