Projekt realizace kamenné prodejny pro e-shop Forladies.cz

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt realizace kamenné prodejny pro e-shop Forladies.cz

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Romanová, Lucie
dc.date.accessioned 2013-10-09T04:42:43Z
dc.date.available 2013-10-09T04:42:43Z
dc.date.issued 2012-06-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22940
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá projektem realizace kamenné prodejny pro internetový obchod s kabelkami a módními doplňky. Práce se skládá ze tří částí - teoretické, analytické a projektové. Teoretickou část tvoří teoretická východiska a poznatky, které jsou čerpány z odborné literatury a jsou aplikovány v další části práce. Na základě poznatků z analytické části práce, která se skládá z PEST analýzy, SWOT analýzy a dalších analýz, je zpracována projektová část. V poslední části diplomové práce je zpracován projekt, který obsahuje finanční plán, identifikaci a zhodnocení případných rizik. cs
dc.format 100 s. cs
dc.format.extent 2637582 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingové plánování cs
dc.subject maloobchod cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject projekt cs
dc.subject marketing planning en
dc.subject retail store en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject competition en
dc.subject project en
dc.title Projekt realizace kamenné prodejny pro e-shop Forladies.cz cs
dc.title.alternative Project of Realisation of a Retail Shop for the E-shop Forladies.cz en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2012-09-19
dc.description.abstract-translated The master thesis deals with project of realisation of a retail shop for the e-shop with bags and fashion accesorries. The thesis consists of three parts - theoretical, analytical and project part. The theoretical part is composed of knowledge based on scientific literature. On the basis of the analytical part, which contain PEST analysis, SWOT analysis and other analysis, a project is suggested. Project part is focused on project realization of a retail shop, which contain also financial plan and risk evaluation. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 24008
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-08-13


Files in this item

Files Size Format View
romanová_2012_dp.pdf 2.515Mb PDF View/Open
romanová_2012_vp.doc 70.5Kb Microsoft Word View/Open
romanová_2012_op.doc 142.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account