Analýza současných zákazníků firmy REMAK a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza současných zákazníků firmy REMAK a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Suchánek, Rastislav
dc.contributor.author Halamíčková, Anna
dc.date.accessioned 2013-10-09T02:55:41Z
dc.date.available 2013-10-09T02:55:41Z
dc.date.issued 2012-03-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22871
dc.description.abstract V této bakalářské práci je provedena analýza současných zákazníků akciové společnosti REMAK a průzkum jejich spokojenosti. Práce je rozdělena do dvou částí. V první části jsou zpracovány teoretické poznatky z literatury jako charakteristika a členění trhu, typy zákazníků, měření spokojenosti zákazníků a nákupní chování. Druhá část se zabývá popisem společnosti a to současnou situací ve firmě, krátkou historií, metodami propagace, nejvýznamnější konkurencí, analýzou zákazníků a průzkumem jejich spokojenosti. Na konci práce jsou závěry a navržená doporučení vyplývající z analýzy a dotazníkového šetření. cs
dc.format 62 s. cs
dc.format.extent 2201393 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Zákazník cs
dc.subject analýza zákazníků cs
dc.subject chování zákazníků cs
dc.subject vztahy se zákazníky cs
dc.subject spokojenost zákazníků cs
dc.subject Customer en
dc.subject analysis of customers en
dc.subject customers? behavior en
dc.subject customers? relationship en
dc.subject customers? satisfaction en
dc.title Analýza současných zákazníků firmy REMAK a.s. cs
dc.title.alternative Analysis of Current Customers of Remak a.s. Company en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2012-06-11
dc.description.abstract-translated In this thesis are the analysis of current customers of joint-stock company REMAK and the survey of customers? satisfaction. The thesis is divided into two parts. In the first part are the theoretical findings from the literature as characteristic of a market, customer types, analysis of customer satisfaction and shopping behavior. In the second part are describe of the company, current situation in the company, brief history, promotion, the most important competition, analysis of customers and survey of customers satisfaction. At the end are the conclusions and recommendations. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 27914
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-04-27


Files in this item

Files Size Format View
halamíčková_2012_bp.pdf 2.099Mb PDF View/Open
halamíčková_2012_vp.pdf 332.0Kb PDF View/Open
halamíčková_2012_op.pdf 367.2Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account