dc.contributor.advisor |
Suchánek, Rastislav
|
|
dc.contributor.author |
Halamíčková, Anna
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-09T02:55:41Z |
|
dc.date.available |
2013-10-09T02:55:41Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/22871
|
|
dc.description.abstract |
V této bakalářské práci je provedena analýza současných zákazníků akciové společnosti REMAK a průzkum jejich spokojenosti. Práce je rozdělena do dvou částí. V první části jsou zpracovány teoretické poznatky z literatury jako charakteristika a členění trhu, typy zákazníků, měření spokojenosti zákazníků a nákupní chování. Druhá část se zabývá popisem společnosti a to současnou situací ve firmě, krátkou historií, metodami propagace, nejvýznamnější konkurencí, analýzou zákazníků a průzkumem jejich spokojenosti. Na konci práce jsou závěry a navržená doporučení vyplývající z analýzy a dotazníkového šetření. |
cs |
dc.format |
62 s. |
cs |
dc.format.extent |
2201393 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Zákazník
|
cs |
dc.subject |
analýza zákazníků
|
cs |
dc.subject |
chování zákazníků
|
cs |
dc.subject |
vztahy se zákazníky
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zákazníků
|
cs |
dc.subject |
Customer
|
en |
dc.subject |
analysis of customers
|
en |
dc.subject |
customers? behavior
|
en |
dc.subject |
customers? relationship
|
en |
dc.subject |
customers? satisfaction
|
en |
dc.title |
Analýza současných zákazníků firmy REMAK a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of Current Customers of Remak a.s. Company |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2012-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
In this thesis are the analysis of current customers of joint-stock company REMAK and the survey of customers? satisfaction. The thesis is divided into two parts. In the first part are the theoretical findings from the literature as characteristic of a market, customer types, analysis of customer satisfaction and shopping behavior. In the second part are describe of the company, current situation in the company, brief history, promotion, the most important competition, analysis of customers and survey of customers satisfaction. At the end are the conclusions and recommendations. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
27914
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-04-27 |
|