dc.contributor.advisor |
Brišová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Závodský, Jakub
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T05:42:37Z |
|
dc.date.available |
2010-07-14T05:42:37Z |
|
dc.date.issued |
2005-12-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2284
|
|
dc.description.abstract |
Cílem mé bakalářské práce je na základě studia odborné literatury týkající se uvedeného tématu, identifikace konkurence, analýza konečných spotřebitelů a strategie posílení pozice na trhu. Pro zhotovení jsem využil veškeré aktuální dostupné informace. Všechny uskutečněné analýzy a průzkumy vedly k celkovému zhodnocení, návrhům a doporučením, která by mohla firma využít v praxi. |
cs |
dc.format |
74 s., |
cs |
dc.format.extent |
573568 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
strategické plánování
|
cs |
dc.subject |
analýza konkurence
|
cs |
dc.subject |
analýza konečných spotřebitelů
|
cs |
dc.subject |
závádění nového bio oleje na trh
|
cs |
dc.subject |
analysisi of teh competitive
|
en |
dc.subject |
introduction of bio oil
|
en |
dc.subject |
analysis of the conusumers
|
en |
dc.subject |
marketing strategic planning
|
en |
dc.title |
Analýza konkurenčního prostředí jako součást marketingového strategického plánování firmy Míča a Harašta s.r.o., a zavedení bio oleje na český trh. |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of the competitive background as a part of marketing strategic planning of the company and the introduction of bio oil to the czech market |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
|
|
dc.date.accepted |
2006-01-17 |
|
dc.description.abstract-translated |
Object of my bachelor thesis is to analyse final customers and strategy to strengthen positron on a market. My analysis is based on study scientific literature about this topic. To make out this bachelor thesis I used present accessible information. All real analysis and researches led to final evaluation, suggestion and recommendation that company could use in practise. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
2494
|
|
dc.date.assigned |
2005-10-07 |
|
utb.result.grade |
A |
|