dc.contributor.advisor |
Dobeš, Kamil
|
|
dc.contributor.author |
Semelová, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-09T02:31:48Z |
|
dc.date.available |
2013-10-09T02:31:48Z |
|
dc.date.issued |
2012-06-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/22843
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem diplomové práce je vytvoření projektu benchmarkingu prodejně logistického procesu ve firmě XY. Práce se skládá ze tří částí. Teoretické, analytické a projektové. V teoretické části je na základě prostudování různých literárních zdrojů popsána logistika jako klíčový aspekt podnikání, benchmarking , manažerský nástroj, jehož pomocí může jakákoli společnost dosáhnout tzv. best practice, principy dotazníkového šetření a další. V analytické části je popsána výchozí situace a průběh prodejně logistického procesu ve firmě XY na základě firemních údajů a průzkumu provedeného mezi zákazníky. V projektové části je popsán projekt benchmarkingu včetně časové a rizikové analýzy, jehož pomocí se má stávající situace ve firmě zlepšit. |
cs |
dc.format |
87 |
cs |
dc.format.extent |
2271663 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
benchmarking
|
cs |
dc.subject |
logistika
|
cs |
dc.subject |
dodavatelský řetězec
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
prodejní logistický proces
|
cs |
dc.subject |
benchmarking
|
en |
dc.subject |
logistics
|
en |
dc.subject |
supply chain
|
en |
dc.subject |
survey
|
en |
dc.subject |
sales logistics process
|
en |
dc.title |
Projekt benchmarkingu prodejního logistického procesu ve firmě XY |
cs |
dc.title.alternative |
The project of benchmarking of sales logistic process in XY company |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mahdalík, Vít |
|
dc.date.accepted |
2012-10-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
Main aim of the thesis is to create a benchmarking project of sales logistics process in XY company. The thesis has three parts. Theoretical part, analytical part and project part. In a theoretical part, based on studying various books, is described logistics as a key aspect of business, benchmarking, a management tool, that can help to achieve the best practice to ever company. In an analytical part, the initial situation of the company is described. There is also written about sales logistics process in company, all based on internal informatik and a survey. The benchmarking project, including time and risks analysis is described in a project part. |
en |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/176
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Podniková ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Enterprise Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
26998
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2012-08-13 |
|