Projekt benchmarkingu prodejního logistického procesu ve firmě XY

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt benchmarkingu prodejního logistického procesu ve firmě XY

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dobeš, Kamil
dc.contributor.author Semelová, Zuzana
dc.date.accessioned 2013-10-09T02:31:48Z
dc.date.available 2013-10-09T02:31:48Z
dc.date.issued 2012-06-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22843
dc.description.abstract Hlavním cílem diplomové práce je vytvoření projektu benchmarkingu prodejně logistického procesu ve firmě XY. Práce se skládá ze tří částí. Teoretické, analytické a projektové. V teoretické části je na základě prostudování různých literárních zdrojů popsána logistika jako klíčový aspekt podnikání, benchmarking , manažerský nástroj, jehož pomocí může jakákoli společnost dosáhnout tzv. best practice, principy dotazníkového šetření a další. V analytické části je popsána výchozí situace a průběh prodejně logistického procesu ve firmě XY na základě firemních údajů a průzkumu provedeného mezi zákazníky. V projektové části je popsán projekt benchmarkingu včetně časové a rizikové analýzy, jehož pomocí se má stávající situace ve firmě zlepšit. cs
dc.format 87 cs
dc.format.extent 2271663 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject benchmarking cs
dc.subject logistika cs
dc.subject dodavatelský řetězec cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject prodejní logistický proces cs
dc.subject benchmarking en
dc.subject logistics en
dc.subject supply chain en
dc.subject survey en
dc.subject sales logistics process en
dc.title Projekt benchmarkingu prodejního logistického procesu ve firmě XY cs
dc.title.alternative The project of benchmarking of sales logistic process in XY company en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Mahdalík, Vít
dc.date.accepted 2012-10-03
dc.description.abstract-translated Main aim of the thesis is to create a benchmarking project of sales logistics process in XY company. The thesis has three parts. Theoretical part, analytical part and project part. In a theoretical part, based on studying various books, is described logistics as a key aspect of business, benchmarking, a management tool, that can help to achieve the best practice to ever company. In an analytical part, the initial situation of the company is described. There is also written about sales logistics process in company, all based on internal informatik and a survey. The benchmarking project, including time and risks analysis is described in a project part. en
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/176 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Podniková ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Enterprise Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 26998
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2012-08-13


Files in this item

Files Size Format View
semelová_2012_dp.pdf 2.166Mb PDF View/Open
semelová_2012_vp.doc 72.5Kb Microsoft Word View/Open
semelová_2012_op.pdf 697.1Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account