dc.contributor.advisor |
Bartošková, Iveta
|
|
dc.contributor.author |
Polomíková, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-09T02:08:29Z |
|
dc.date.available |
2013-10-09T02:08:29Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/22819
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na měření spokojenosti zákazníků ve společnosti Imecon, s.r.o. prostřednictvím dotazníkem šetření. V této firmě jsou vyráběny obytné, sanitární a technické kontejnery. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, a sice část teoretickou a část analytickou. V teoretické části jsou zpracovány poznatky získané z dostupných zdrojů se zamřením na marketingový výzkum a business-to-business marketing. V části praktické je charakterizována firma Imecon. Informace získané z dotazníků jsou vypracovány jako hlavní téma. Z těchto informací poté budou navrhnuty doporučení ke zvýšení spokojenosti zákazníků. |
cs |
dc.format |
94 s. (105 000 zanků) |
cs |
dc.format.extent |
2202448 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zákazníka
|
cs |
dc.subject |
business-to-business marketing
|
cs |
dc.subject |
metody výzkumu trhu
|
cs |
dc.subject |
škály
|
cs |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
customer satisfaction
|
en |
dc.subject |
business-to-business marketing
|
en |
dc.subject |
methods of marketing research
|
en |
dc.subject |
scales
|
en |
dc.title |
Měření spokojenosti zákazníků firmy IMECON, spol. s r. o. |
cs |
dc.title.alternative |
Measuring of Customer Satisfaction in IMECON Ltd. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šedová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2012-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is focused on measuring of customer satisfaction in IMECON Ltd. through the questionnaire survey. There are made habitable, sanitary and technical containers, here. The bachelor thesis is divided into two parts, the theoretical and the analytical. The informations about marketing research and business-to-business marketing are working out in the theoretical part. The IMECON is characterized in the analytical part. The main topic is to analyse the informations obtained from questionnaires. Then will be propose some recommendations for improving customer satisfaction. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
27973
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2012-04-27 |
|