Zavádění aktivního telemarketingu do Klientského centra Prostějov
Show full item record
No preview available
Title:
|
Zavádění aktivního telemarketingu do Klientského centra Prostějov |
Author: |
Králová, Jitka
|
Advisor: |
Staňková, Pavla
|
Abstract:
|
Ve své diplomové práci jsem na základě poznatků z literatury charakterizovala telemarketing a jeho nezastupitelnou roli ve firmách, zabývajících se službami. Tyto teoretické poznatky jsem poté využila pro provedení analýzy současného stavu telemarketingu. Na základě výsledků analýzy a s ohledem na dlouhodobou strategii Klientského centra je hlavním cílem projektu navrhnout opatření pro úspěšné zavedení aktivního telemarketingu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2280
|
Date:
|
2006-05-12 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2036
|
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
3881
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account