Prostorové zobrazení designu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Eliška, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Vincenc, Pavel
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-09T00:46:44Z |
|
dc.date.available |
2013-10-09T00:46:44Z |
|
dc.date.issued |
2011-11-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/22793
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá tématem prostorového zobrazení designu. Přináší pohled na to, jakým způsobem se během historie vyvíjely způsoby i postupy znázornění prostorového světa kolem nás. Krátce jsou zde vysvětleny obecné principy stereoskopického vidění. Zároveň předkládá shrnutí současných 3D technologii pro zobrazení obsahu, a také se pokouší nastínit vize, jak by tyto nové možnosti, mohly mít v budoucnu vliv na vytváření designu. |
cs |
dc.format |
97 s. (90 067 znaků). |
cs |
dc.format.extent |
6381480 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
prostorové zobrazení
|
cs |
dc.subject |
design
|
cs |
dc.subject |
perspektiva
|
cs |
dc.subject |
princip vidění
|
cs |
dc.subject |
perspektivní promítání
|
cs |
dc.subject |
anaglyfy
|
cs |
dc.subject |
stereogramy
|
cs |
dc.subject |
3D projekce
|
cs |
dc.subject |
spatial represenatation
|
en |
dc.subject |
design
|
en |
dc.subject |
perspective
|
en |
dc.subject |
principles of vision
|
en |
dc.subject |
perspective projection
|
en |
dc.subject |
anaglyphs
|
en |
dc.subject |
stereograms
|
en |
dc.subject |
3D projection
|
en |
dc.title |
Prostorové zobrazení designu |
cs |
dc.title.alternative |
Spatial Representation of Design |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Noga, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2012-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theme of these thesis is spatial representation of design. It provides insight into how the history developed ways and methods of spatial representation of the world around us. Briefly explained, there are general principles of stereoscopic vision. It also presents a summary of today's 3D technology to display content, and also attempts to outline a vision of how these new possibilities in the future might have influence on design. |
en |
dc.description.department |
Kabinet teoretických studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/227
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia a design - Grafický design |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - Graphic Design |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
MgA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Visual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
27682
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2012-05-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account