1. Teoretická část: Vývoj a současnost optického filmového triku 2. Praktická část: Vopice, hraný film, délka minimálně 10 min, kamera
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Liebenberger, Július
|
|
dc.contributor.author |
Pečenka, Ondřej
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-09T00:27:06Z |
|
dc.date.available |
2013-10-09T00:27:06Z |
|
dc.date.issued |
2012-04-25 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/22768
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá historií a uplatněním klasického filmového triku v současnosti. Práce popisuje vznik a vývoj filmových triků v dějiných kinematografie a nabízí výčet a způsoby práce s různými triky. |
cs |
dc.format |
39 s. 42717 znaků |
cs |
dc.format.extent |
2023601 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
filmový trik
|
cs |
dc.subject |
optický trik
|
cs |
dc.subject |
perspektivní trik
|
cs |
dc.subject |
přední projekce
|
cs |
dc.subject |
zadní projekce
|
cs |
dc.subject |
maska
|
cs |
dc.subject |
film trick
|
en |
dc.subject |
optical trick
|
en |
dc.subject |
perspective trick
|
en |
dc.subject |
front projection
|
en |
dc.subject |
rear projection
|
en |
dc.subject |
mask
|
en |
dc.title |
1. Teoretická část: Vývoj a současnost optického filmového triku 2. Praktická část: Vopice, hraný film, délka minimálně 10 min, kamera |
cs |
dc.title.alternative |
1. Theoretical Part: History and the Present of Optical Special Effects in Film 2. Practical Part: Monkeys, Live-action Film, Minimum Length 10 Minutes, Director of Photography |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Komorný, Štefan |
|
dc.date.accepted |
2012-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis pursue the history and use of classical film tricks today. This work describes the origin and the development of film tricks in the history of cinematography and show a list and ways of work with different tricks. |
en |
dc.description.department |
Ústav animace a audiovize |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/124
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Kamera |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Film Photography |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
26924
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2012-05-15 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account