dc.contributor.advisor |
Světlík, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Krkoška, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-09T00:25:04Z |
|
dc.date.available |
2013-10-09T00:25:04Z |
|
dc.date.issued |
2012-05-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/22765
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá podstatou Internetu a marketingu, jaké je postavení Internetu mezi ostatními médii, dále marketingovým komunikačním mixem na Internetu, kde jsou popisovány druhy, možnosti a systémy PPC reklamy. Také se zabývá, jak by měla správně vypadat webová stránka a e-shop firmy. Teoretická část se věnuje SEO, vyhledávajícím serverům a klíčovými slovy. Praktická část se zaměřuje na webovou stránku a elektronický obchod firmy XY. Jaká je návštěvnost, konverze stránky a její porovnávání s předešlými roky. Dále se zaměřuje na klíčová slova www stránky firmy XY, kde jsou analyzována klíčová slova, která firma používá. |
cs |
dc.format |
62 s. (72 514) |
cs |
dc.format.extent |
2036722 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Internet
|
cs |
dc.subject |
e-shop
|
cs |
dc.subject |
web
|
cs |
dc.subject |
SEO
|
cs |
dc.subject |
PPC
|
cs |
dc.subject |
internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix internetu
|
cs |
dc.subject |
Internet
|
en |
dc.subject |
e-shop
|
en |
dc.subject |
web
|
en |
dc.subject |
SEO
|
en |
dc.subject |
PPC
|
en |
dc.subject |
internet marketing
|
en |
dc.subject |
marketing mix of the Internet
|
en |
dc.title |
Internetový marketing firmy XY |
cs |
dc.title.alternative |
Internet Marketing of the XY Company |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2012-09-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with principle of Internet and marketing, status of the Internet among other media, marketing communication mix on the Internet, where is described types, options and PPC advertising systems. It also deals with correct look of website and e-shop of the company. Teoretical part includes SEO, search engines and keywords. Practical part is aimed on the website and e-shop of the XY company. What is the traffic, convresion rate of website and their comparison with past times. And than it is aimed on keywords of the firms website, where is analyzed keywords, which the company uses. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
28224
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-08-24 |
|