dc.contributor.advisor |
Kramoliš, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Kubátová, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-09T00:23:20Z |
|
dc.date.available |
2013-10-09T00:23:20Z |
|
dc.date.issued |
2012-06-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/22762
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá realizací projektu propagace zdravotně nezávadné obuvi pro děti. V první části práce se budu věnovat metodologii marketingové komunikace a průzkumu trhu. V následující druhé části se zaměřím na analýzu z dotazníků, které jsem si pro tuto práci sestavila. Pro správnou účinnost a dopad projektu je nezbytné získat nezbytné informace od spotřebitelů, prodejců a výrobců. Kromě těchto primárních zdrojů informací, budu využívat i jiné zdroje, převážně průzkumy a analýzy, které mi byly laskavě poskytnuty z České obuvnické a kožedělné asociace a dalších zdrojů, které mi umožní vyvodit podklady pro vytvoření efektivní komunikační kampaně ve třetí části práce. V závěru je uveden kompletní přehled nákladů nutných k realizaci, případných rizik s tím spojených a zhodnocení možných přínosů. |
cs |
dc.format |
135 s. (147 237 znaků), 8 s. |
cs |
dc.format.extent |
5013400 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
dětská obuv
|
cs |
dc.subject |
zdravotní nezávadnost
|
cs |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
children footwear
|
en |
dc.subject |
healthfullness
|
en |
dc.title |
Projekt propagace zdravotně nezávadné obuvi pro děti |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing Promotion Project of the Healthy Children's Footwear |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mayerová, Vlasta |
|
dc.date.accepted |
2012-10-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
This paper concerns a realization of promotion project of healthy children's footwear. The first part of this paper is dedicated to the metodology of the marketing communication and market research. The following part is focused on analysis of questionnaires compiled for this work. The right effectivity and impact are crutial for the project, so I need to obtain necessary information from the consumers, retailers and producers. Besides of this primary resources I am using researches and analysis done by Czech footwear and Leather Association, they will help me to deduce an effective comunnication campaign in the third part of this paper. Finally, I will indicate the necessary costs, risks and evaluate possible benefits. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
23953
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-08-13 |
|