dc.contributor.advisor |
Masařová, Klára
|
|
dc.contributor.author |
Talašová, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-08T22:32:33Z |
|
dc.date.available |
2013-10-08T22:32:33Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/22705
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků Sanatoria Miramare, s.r.o. Společnost poskytuje lázeňské služby ve třech ubytovacích zařízeních. Cílem práce je zhodnocení spokojenosti návštěvníků hotelových komplexů Miramare, Vily Antoanety a Vily Valašky s následným návrhem na zvýšení spokojenosti klientů. Spokojenost byla měřena na základě vyhodnocení dotazníku. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá literárními poznatky týkajícími se marketingu služeb, SWOT analýzy a spokojenosti zákazníků. V praktické části je popsaná charakteristika hotelů Sanatoria Miramare, s.r.o., s nabídkou jejich služeb. Dále praktická část rozebírá jednotlivé typy dotazníků, které jsou rozděleny do dvou částí, zvlášť pro komplex Miramare a Vily Antoanetu a Valašku. Nakonec je uveden konečný návrh na zvýšení spokojenosti zákazníků, a zhodnocení možnosti uskutečnění plánu. |
cs |
dc.format |
81 s. (107 190 znaků) 6 s. |
cs |
dc.format.extent |
10413212 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
služby
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix služeb
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zákazníka
|
cs |
dc.subject |
marketing services
|
en |
dc.subject |
services
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
customer satisfaction
|
en |
dc.title |
Analýza spokojenosti zákazníků MIRAMARE, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of Customer Satisfaction in Sanatorium MIRAMARE, s.r.o. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šedová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2012-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is focused on analysis of satisfaction of customers in Sanatorium Miramare, s.r.o. The company provides spa services in three accommodation facilities. The aim of this thesis is to assess satisfaction of visitor of hotel complexes Miramare, Vila Antoaneta and Vila Valaška, followed by proposal of improvement of client?s satisfaction. Satisfaction was measured on the basis of evaluation questionnaire. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. The theoretical part deals with literature knowledge about marketing of services, SWOT analysis and customer satisfaction. In practical part are described characteristics of Sanatorium Miramare, s.r.o. hotels with offer of their services. Practical part also deals with different types of questionnaires, which are divided into the two groups, one for Miramare and the other for Villas Antoaneta and Valaška. At the end is proposed final project on increasing of customers satisfaction and evaluation of the ability of realization of the plan. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
27992
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-04-27 |
|