Formy motivace vedoucích pracovníku ve firmě Správa a údržba silnic Zlínska, s. r. o
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Horáček, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Vaculík, Lukáš
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-08T21:37:28Z |
|
dc.date.available |
2013-10-08T21:37:28Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/22651
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem bakalářské práce ?Formy motivace vedoucích pracovníků? je zjistit a popsat nástroje a praktiky používané k motivaci vedoucích pracovníků a jejich dopad na funkci ?a produktivitu podniku. V části první jsou shrnuty poznatky z prostudované literatury ??o motivaci a jejím působení na výkon. V části druhé jsou popsány metody řízení pracovní motivace v podniku, dopad na spokojenost vedoucích pracovníků a postoje k případným změnám v budoucnosti. V poslední části jsou navrhovaná doporučení pro zlepšení běhu podniku vlivem motivace. |
cs |
dc.format |
63 s. (12 194 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
970700 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Motivace
|
cs |
dc.subject |
řízení motivace
|
cs |
dc.subject |
výkon
|
cs |
dc.subject |
pracovní spokojenost
|
cs |
dc.subject |
Motivation
|
en |
dc.subject |
management of motivation
|
en |
dc.subject |
performance
|
en |
dc.subject |
job satisfaction
|
en |
dc.title |
Formy motivace vedoucích pracovníku ve firmě Správa a údržba silnic Zlínska, s. r. o |
cs |
dc.title.alternative |
Forms of Motivation of Managers |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vránová, Šárka |
|
dc.date.accepted |
2012-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of the thesis ?Forms of Motivation of Managers? is to identify and describe the tools and practices used to motivate managers and their impact on the function and business productivity. The first part summarizes the findings from literature about motivation and its effect on performance. The second part describes the methods of management and attitudes of managers to possible changes in the future. In the last part there are the proposed recommendations how to improve the company running and the influence of motivation. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
27995
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2012-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account