Formy motivace vedoucích pracovníku ve firmě Správa a údržba silnic Zlínska, s. r. o

DSpace Repository

Language: English čeština 

Formy motivace vedoucích pracovníku ve firmě Správa a údržba silnic Zlínska, s. r. o

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horáček, Jaroslav
dc.contributor.author Vaculík, Lukáš
dc.date.accessioned 2013-10-08T21:37:28Z
dc.date.available 2013-10-08T21:37:28Z
dc.date.issued 2012-03-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22651
dc.description.abstract Předmětem bakalářské práce ?Formy motivace vedoucích pracovníků? je zjistit a popsat nástroje a praktiky používané k motivaci vedoucích pracovníků a jejich dopad na funkci ?a produktivitu podniku. V části první jsou shrnuty poznatky z prostudované literatury ??o motivaci a jejím působení na výkon. V části druhé jsou popsány metody řízení pracovní motivace v podniku, dopad na spokojenost vedoucích pracovníků a postoje k případným změnám v budoucnosti. V poslední části jsou navrhovaná doporučení pro zlepšení běhu podniku vlivem motivace. cs
dc.format 63 s. (12 194 znaků) cs
dc.format.extent 970700 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Motivace cs
dc.subject řízení motivace cs
dc.subject výkon cs
dc.subject pracovní spokojenost cs
dc.subject Motivation en
dc.subject management of motivation en
dc.subject performance en
dc.subject job satisfaction en
dc.title Formy motivace vedoucích pracovníku ve firmě Správa a údržba silnic Zlínska, s. r. o cs
dc.title.alternative Forms of Motivation of Managers en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vránová, Šárka
dc.date.accepted 2012-06-06
dc.description.abstract-translated The subject of the thesis ?Forms of Motivation of Managers? is to identify and describe the tools and practices used to motivate managers and their impact on the function and business productivity. The first part summarizes the findings from literature about motivation and its effect on performance. The second part describes the methods of management and attitudes of managers to possible changes in the future. In the last part there are the proposed recommendations how to improve the company running and the influence of motivation. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 27995
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2012-04-27


Files in this item

Files Size Format View
vaculík_2012_bp.pdf 947.9Kb PDF View/Open
vaculík_2012_vp.pdf 502.6Kb PDF View/Open
vaculík_2012_op.pdf 450.2Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account