Společenská odpovědnost firmy Tesco Stores ČR a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Společenská odpovědnost firmy Tesco Stores ČR a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gregar, Aleš
dc.contributor.author Dubnová, Ivana
dc.date.accessioned 2010-07-14T05:35:05Z
dc.date.available 2010-07-14T05:35:05Z
dc.date.issued 2006-05-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2264
dc.description.abstract Cílem práce je popsat principy společenské odpovědnosti firem a analyzovat současnou strategii CSR společnosti Tesco Stores ČR a.s. Důležité je popsat fungující oblasti této strategie a odhalit slabá místa, kterým je potřeba věnovat zvýšenou pozornost. Při řešení těchto otázek bude použito rozdělení strategie CSR na tři základní oblasti: ekonomická, společenská a enviromentální a přiřadit k nim jednotlivé aktivity společnosti Tesco Stores ČR a.s. V konečném výsledku tato práce ukáže, že firma je silná v ekonomické a společenské oblasti, zatímco enviromentální oblast je zatím její slabá stránka.Práce bude obsahovat návrhy na zlepšení slabých stránek strategie CSR cs
dc.format 95 s., 11 s.příloh cs
dc.format.extent 2403413 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso pt
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject společenská odpovědnost cs
dc.subject CSR cs
dc.subject ekonomická cs
dc.subject enviromentální cs
dc.subject společenská cs
dc.subject strategie řízení společnosti cs
dc.subject marketing cs
dc.subject vztahy s veřejností cs
dc.subject Corporate social responsibility en
dc.subject CSR en
dc.subject economic en
dc.subject environment en
dc.subject social en
dc.subject public relations en
dc.subject marketing en
dc.subject corporate governance strategy en
dc.title Společenská odpovědnost firmy Tesco Stores ČR a.s. cs
dc.title.alternative Corporate Social Responsibility of Tesco Stores ČR a.s. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pavlů, Dušan
dc.date.accepted 2006-06-06
dc.description.abstract-translated The aim of this degree work is to describe corporate social responsibility principles and to ana-lyse a current situation of CSR strategy at Tesco Stores Czech Republic a.s. In this work I fo-cused on analysing that current CSR strategy in Tesco and to define its weaknesses and strengths. When solving giving answers to these questions I divided CSR areas to the following parts: eco-nomic, social and environment. In every area I describe relevant activities of Tesco Stores ČR. Based on these analyses we can see that is strong in economic and social areas, but the environ-mental area is not developed sufficiently. In this work I included proposal for improvement. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2755
dc.date.assigned 2006-01-13
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
dubnová_2006_dp.pdfBlocked 2.292Mb PDF View/Open
dubnová_2006_vp.doc 55Kb Microsoft Word View/Open
dubnová_2006_op.doc 60.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account