dc.contributor.advisor |
Gregar, Aleš
|
|
dc.contributor.author |
Dubnová, Ivana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T05:35:05Z |
|
dc.date.available |
2010-07-14T05:35:05Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2264
|
|
dc.description.abstract |
Cílem práce je popsat principy společenské odpovědnosti firem a analyzovat současnou strategii CSR společnosti Tesco Stores ČR a.s. Důležité je popsat fungující oblasti této strategie a odhalit slabá místa, kterým je potřeba věnovat zvýšenou pozornost. Při řešení těchto otázek bude použito rozdělení strategie CSR na tři základní oblasti: ekonomická, společenská a enviromentální a přiřadit k nim jednotlivé aktivity společnosti Tesco Stores ČR a.s. V konečném výsledku tato práce ukáže, že firma je silná v ekonomické a společenské oblasti, zatímco enviromentální oblast je zatím její slabá stránka.Práce bude obsahovat návrhy na zlepšení slabých stránek strategie CSR |
cs |
dc.format |
95 s., 11 s.příloh |
cs |
dc.format.extent |
2403413 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
pt |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
společenská odpovědnost
|
cs |
dc.subject |
CSR
|
cs |
dc.subject |
ekonomická
|
cs |
dc.subject |
enviromentální
|
cs |
dc.subject |
společenská
|
cs |
dc.subject |
strategie řízení společnosti
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
vztahy s veřejností
|
cs |
dc.subject |
Corporate social responsibility
|
en |
dc.subject |
CSR
|
en |
dc.subject |
economic
|
en |
dc.subject |
environment
|
en |
dc.subject |
social
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
corporate governance strategy
|
en |
dc.title |
Společenská odpovědnost firmy Tesco Stores ČR a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Corporate Social Responsibility of Tesco Stores ČR a.s. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pavlů, Dušan |
|
dc.date.accepted |
2006-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this degree work is to describe corporate social responsibility principles and to ana-lyse a current situation of CSR strategy at Tesco Stores Czech Republic a.s. In this work I fo-cused on analysing that current CSR strategy in Tesco and to define its weaknesses and strengths. When solving giving answers to these questions I divided CSR areas to the following parts: eco-nomic, social and environment. In every area I describe relevant activities of Tesco Stores ČR. Based on these analyses we can see that is strong in economic and social areas, but the environ-mental area is not developed sufficiently. In this work I included proposal for improvement. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
2755
|
|
dc.date.assigned |
2006-01-13 |
|
utb.result.grade |
A |
|