Projekt firemní kultury ve společnosti Montáže Brož s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt firemní kultury ve společnosti Montáže Brož s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Bartoňová, Šárka
dc.date.accessioned 2013-10-08T20:46:42Z
dc.date.available 2013-10-08T20:46:42Z
dc.date.issued 2012-06-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22642
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je na základě analýzy a následného vyhodnocení stávajícího stavu firemní kultury a vnitrofiremní komunikace ve společnosti Montáže Brož s.r.o. navrhnout opatření k jejímu zlepšení. Práce je rozdělena do několika částí. První část zachycuje pod-statu firemní kultury a s ní související firemní komunikaci, jejich prvky a cíle. V druhé části je na základě provedené analýzy provedeno zhodnocení současného stavu firemní kultury a vnitrofiremní komunikace dané společnosti. Poslední část je věnována projektu na zlepšení nedostatků zjištěných ve firemní kultuře a komunikace uvnitř společnosti. cs
dc.format 105 cs
dc.format.extent 1584197 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Firemní image cs
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject silná firemní kultura cs
dc.subject etický kodex cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject vnitrofi-remní komunikace cs
dc.subject Corporate image en
dc.subject corporate culture en
dc.subject strong corporate culture en
dc.subject Code of Ethics en
dc.subject corporate communications en
dc.title Projekt firemní kultury ve společnosti Montáže Brož s.r.o. cs
dc.title.alternative Project of Corporate Culture of the Company Montáže Brož s.r.o. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Sasínková, Martina
dc.date.accepted 2012-09-19
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to analyze and evaluate the existing situation of the corporate cul-ture and corporate communications in the company of Montáže Brož s.r.o. Based on the results of the research new corrective measures should be suggested to improve the situati-on. The thesis is divided into several parts. Part one describes the nature of the corporate culture and related corporate communication, its components and aims. Part two evaluates the existing situation of the corporate culture and corporate communication based on ana-lysis carried out in the company. The last part is dedicated to the project to improve the defects found in the corporate culture and communication within the company. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 23997
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2012-08-13


Files in this item

Files Size Format View
bartoňová_2012_dp.pdf 1.510Mb PDF View/Open
bartoňová_2012_vp.doc 73.5Kb Microsoft Word View/Open
bartoňová_2012_op.doc 81Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account