Projekt firemní kultury ve společnosti Montáže Brož s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Bartoňová, Šárka
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-08T20:46:42Z |
|
dc.date.available |
2013-10-08T20:46:42Z |
|
dc.date.issued |
2012-06-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/22642
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je na základě analýzy a následného vyhodnocení stávajícího stavu firemní kultury a vnitrofiremní komunikace ve společnosti Montáže Brož s.r.o. navrhnout opatření k jejímu zlepšení. Práce je rozdělena do několika částí. První část zachycuje pod-statu firemní kultury a s ní související firemní komunikaci, jejich prvky a cíle. V druhé části je na základě provedené analýzy provedeno zhodnocení současného stavu firemní kultury a vnitrofiremní komunikace dané společnosti. Poslední část je věnována projektu na zlepšení nedostatků zjištěných ve firemní kultuře a komunikace uvnitř společnosti. |
cs |
dc.format |
105 |
cs |
dc.format.extent |
1584197 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Firemní image
|
cs |
dc.subject |
firemní kultura
|
cs |
dc.subject |
silná firemní kultura
|
cs |
dc.subject |
etický kodex
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
vnitrofi-remní komunikace
|
cs |
dc.subject |
Corporate image
|
en |
dc.subject |
corporate culture
|
en |
dc.subject |
strong corporate culture
|
en |
dc.subject |
Code of Ethics
|
en |
dc.subject |
corporate communications
|
en |
dc.title |
Projekt firemní kultury ve společnosti Montáže Brož s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Project of Corporate Culture of the Company Montáže Brož s.r.o. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Sasínková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2012-09-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to analyze and evaluate the existing situation of the corporate cul-ture and corporate communications in the company of Montáže Brož s.r.o. Based on the results of the research new corrective measures should be suggested to improve the situati-on. The thesis is divided into several parts. Part one describes the nature of the corporate culture and related corporate communication, its components and aims. Part two evaluates the existing situation of the corporate culture and corporate communication based on ana-lysis carried out in the company. The last part is dedicated to the project to improve the defects found in the corporate culture and communication within the company. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
23997
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2012-08-13 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account