Marketingový mix služeb ve vybrané organizaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový mix služeb ve vybrané organizaci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Taraba, Pavel
dc.contributor.author Štěpanovič, Martin
dc.date.accessioned 2013-10-08T20:44:15Z
dc.date.available 2013-10-08T20:44:15Z
dc.date.issued 2011-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22639
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem v oblasti služeb. V teoretické části jsou popsány vlastnosti služeb s klasifikací a jednotlivé prvky marketingového mixu služeb. Praktická část práce je zaměřena na využití marketingového mixu služeb organizací Městská kina Uherské Hradiště. Pomocí provedení dotazníkového šetření, rozhovoru, analýzy dostupných informací a SWOT analýzy je marketingový mix služeb zhodnocen a jsou stanoveny návrhy na zlepšení. cs
dc.format 60 s. (78 038) cs
dc.format.extent 2128140 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject marketingový mix služeb cs
dc.subject služby cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing mix of services en
dc.subject services en
dc.subject customer en
dc.title Marketingový mix služeb ve vybrané organizaci cs
dc.title.alternative Marketing Services Mix in Selected Organization en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Tomaštík, Marek
dc.date.accepted 2012-06-06
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is concerned with the marketing mix in the sphere of services. The theoretical part describes the characteristics of services with the classification and the indi-vidual elements of the marketing mix of services. The practical part is focused od the use of marketing mix of services by the organization Městská kina Uherské Hradiště. The mar-keting mix of services is evaluated with the implementation of questionnaire survey, inter-view, analysis of available informations and SWOT analysis, at the end, the proposals for imporvement are submited. en
dc.description.department Ústav logistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/106 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 27221
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-05-10
local.subject kina cs
local.subject marketing služeb cs
local.subject Uherské Hradiště (Česko) cs
local.subject motion picture theaters en
local.subject services marketing en
local.subject Uherské Hradiště (Czechia) en


Files in this item

Files Size Format View
štěpanovič_2012_bp.pdf 2.029Mb PDF View/Open
štěpanovič_2012_vp.pdf 42.89Kb PDF View/Open
štěpanovič_2012_op.pdf 97.05Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account