dc.contributor.advisor |
Petrák, František
|
|
dc.contributor.author |
John, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-08T17:16:59Z |
|
dc.date.available |
2013-10-08T17:16:59Z |
|
dc.date.issued |
2012-02-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/22567
|
|
dc.description.abstract |
Abstrakt Diplomová práce, která řeší problematiku zastaralé vizuální identity Vojenského historického ústavu v Praze. Cílem práce je zviditelnit a zdůraznit důležitost a nezastupitelné místo této instituce v našem státě. Předmětem práce není pouze nový brand (značka), ale i celé komplexní řešení vizuální identity. První, teoretická, část obsahuje pojednání o historickém pozadí a vývoji vizuální identity a poté následuje stať ohledně dnešního dělení a popisu jednotlivých produktových vizuálních identit. Druhá, praktická, část obsahuje vlastní řešení zadané Diplomové práce, tj. vytvoření nové značky (brandu) vizuální identity a následných aplikací. Tyto aplikace jsou tištěné (plakát, merkantilní a akcidenční tiskoviny) a digitální (layout webových stránek). |
cs |
dc.format |
72 s. (91 393 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
5622545 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Vizuální identita
|
cs |
dc.subject |
brand
|
cs |
dc.subject |
logo
|
cs |
dc.subject |
klasická vizuální identita
|
cs |
dc.subject |
manuál jednotného vizuálního stylu
|
cs |
dc.subject |
plakát
|
cs |
dc.subject |
webové stránky
|
cs |
dc.subject |
layout
|
cs |
dc.subject |
muzeum
|
cs |
dc.subject |
Keywords: Corporate Design
|
en |
dc.subject |
Branding
|
en |
dc.subject |
Logo
|
en |
dc.subject |
Classic Corporate Design
|
en |
dc.subject |
Corporate Design Manual
|
en |
dc.subject |
Poster
|
en |
dc.subject |
Web Site
|
en |
dc.subject |
Layout
|
en |
dc.subject |
Museum
|
en |
dc.title |
Vizuální styl vybrané společnosti a jeho aplikace - www stránky, propagační materiály: Vojenský historický ústav |
cs |
dc.title.alternative |
Visual Style of a Selected Company and its Application - Website, Promotional Materials: Institute of Military History |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mikel, Kamil |
|
dc.date.accepted |
2012-10-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
This is a Diploma thesis, which addresses the issue of outdated visual identity of the Mili-tary History Institute in Prague. The aim is to highlight and emphasize the importance and irreplaceable role of this institution in our country. The subject of the work is not only a new brand , but also the whole complex solution of visual identity. The first, theoretical part includes a discussion of the historical background and development of the visual identity. Hereafter it is followed by essay about today's description and partitioning of each product's visual identities. The second, practical part contains solutions of this Diploma thesis i.e. creating a new brand visual identity and subsequent applications. These applications are printed (poster, mercantile and jobbing prints) and digital (layout of web pages). |
en |
dc.description.department |
Ústav vizuální tvorby |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/189
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia a design - Vizuální komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - Visual Communication |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
MgA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Visual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
27810
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2012-09-17 |
|