Výzkum známosti a korporátní image společnosti Aircraft Industries, a.s. z Kunovic

DSpace Repository

Language: English čeština 

Výzkum známosti a korporátní image společnosti Aircraft Industries, a.s. z Kunovic

Show simple item record

dc.contributor.advisor Porvazník, Ján
dc.contributor.author Londa, Jan
dc.date.accessioned 2013-10-08T16:37:38Z
dc.date.available 2013-10-08T16:37:38Z
dc.date.issued 2012-04-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22537
dc.description.abstract Tato bakalářská práce pojednává o známosti a korporátní image firmy Aircraft Industries, a.s. v rámci regionu Uherskohradišťska a Zlínska. Práce je rozdělena na dvě části. Teore-tická část se zabývá analýzou marketingového a komunikačního mixu a způsoby marketin-gové komunikace. Praktická část zahrnuje představení společnosti, využitou metodiku jed-notlivých částí výzkumu a výsledky výzkumu. V závěru práce se nacházejí doporučení opírající se o výsledky výzkumu. cs
dc.format 67 s. (87 907 znaků) cs
dc.format.extent 1773207 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject image cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject veřejnost cs
dc.subject spokojenost cs
dc.subject analýza trhu cs
dc.subject Marketing en
dc.subject communication mix en
dc.subject communication en
dc.subject image en
dc.subject competition en
dc.subject customer en
dc.subject the public en
dc.subject contentment en
dc.subject public opinion en
dc.subject analysis en
dc.title Výzkum známosti a korporátní image společnosti Aircraft Industries, a.s. z Kunovic cs
dc.title.alternative Research of a Reputation and Corporate Image of the Company Aircraft Industries, a.s. in the Region for the Company Aircreft Industres from Kunovice. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2012-06-05
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is about fame and corporate image of Aircraft Industries, a.s. in region Uherské Hradiště and Zlín. The thesis is devided on two parts. The first is theoretical that inquires into analysis of marketing and communication mix and inquires into wals of mar-keting communication. The practical part includes a presentation of company, the result of research and metodology of every part of research was applied. The thesis is closed with recommendations based on resultes of the research. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 24221
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2012-05-18


Files in this item

Files Size Format View
londa_2012_bp.pdf 1.691Mb PDF View/Open
londa_2012_vp.doc 70Kb Microsoft Word View/Open
londa_2012_op.doc 71Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account