dc.contributor.advisor |
Kulhánek, Ivan
|
|
dc.contributor.author |
Špinka, Milan
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T05:27:25Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:09Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2251
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá krizovou komunikací, a to v kontextu proměňující se role občanů a organizací občanského sektoru při krizových situacích. Vychází z faktu, že připravenost občanů na nebezpečí, krizové situace a jejich zvládání je třeba vnímat jako problém veřejného zájmu. Pochopení komunikačního procesu s důrazem na význam krizové komunikace jako důležitého komunikačního prostředku z pohledu marketingových komunikací je základním hodnotovým východiskem pro princip spoluodpovědnosti občanů za zajišťování vlastní ochrany a bezpečnosti v krizových situacích. Hlavním problémem dneška je jednostranný profesionalismus na poli zajišťování ochrany a bezpečnosti, kterým se občanská veřejnost dostává do role pasivního objektu, nepřipraveného na potencionální hrozby. Návrh projektu zohledňuje potřebu posílit občanský prvek participující v rámci bezpečnostního systému, preferuje převážně princip, který navazuje na aktivity a instituce, které už v současnosti fungují v rámci krizového řízení, a rozvíjí jejich záběr a provázanost. |
cs |
dc.format |
119s., 18s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
4136542 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2008 |
|
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační proces
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
pojem krize
|
cs |
dc.subject |
krizová komunikace
|
cs |
dc.subject |
zásady krizové komunikace
|
cs |
dc.subject |
krizové manuály
|
cs |
dc.subject |
krizový a komunikační scénář
|
cs |
dc.subject |
informování veřejnosti
|
cs |
dc.subject |
komunikační prostředky a média
|
cs |
dc.subject |
krizové řízení
|
cs |
dc.subject |
orgány krizového řízení
|
cs |
dc.subject |
krizový management
|
cs |
dc.subject |
krizový plán
|
cs |
dc.subject |
informační toky krizového řízení
|
cs |
dc.subject |
krizový štáb hl. m. Prahy
|
cs |
dc.subject |
integrovaný záchranný systém
|
cs |
dc.subject |
bezpečnostní záchranný systém hl. m. Prahy
|
cs |
dc.subject |
povodňové komise
|
cs |
dc.subject |
povodňové plány
|
cs |
dc.subject |
mapy rozlivu
|
cs |
dc.subject |
protipovodňová ochrana
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication process
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
concept of the crisis
|
en |
dc.subject |
communication of the crisis
|
en |
dc.subject |
principles of a communication of the crisis
|
en |
dc.subject |
crisis manuals
|
en |
dc.subject |
crisis and communication scenario
|
en |
dc.subject |
introduction to a general public
|
en |
dc.subject |
communication channels and mass media
|
en |
dc.subject |
management of the crisis
|
en |
dc.subject |
institutions of the crisis management
|
en |
dc.subject |
a plan of the crisis
|
en |
dc.subject |
information channels in the crisis management
|
en |
dc.subject |
crisis stuff of the capital city Prague
|
en |
dc.subject |
Integrated safety system
|
en |
dc.subject |
Security system of the capital city Prague
|
en |
dc.subject |
flood committee
|
en |
dc.subject |
flood plans
|
en |
dc.subject |
maps of overflow
|
en |
dc.subject |
flood regulations
|
en |
dc.title |
Krizová komunikace-výstavba protipovodňové ochrany hl. města Prahy |
cs |
dc.title.alternative |
Crisis communication Construction of floock protection of Prague |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pavlů, Dušan |
|
dc.date.accepted |
2006-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
My thesis develops and analysis a communication of the crisis in the context of the changing role of citizens and organizations in the critical situations. I addressed the fact that readiness of a general public to a danger and an ability to cope with the critical situations it should be perceived as the common interest. The proper understanding of the communication process with the emphasizes on the communication of the crisis I foresee as an important communication channel. It is a starting point for responsibilities of citizens to protect themselves in critical situations. Today's main issue is one-sided profesionalism in the area of a safety ensurance and security. Therefore public acts as a pasive object without readiness for potential threats. Project design concerns the need which encourage a civil element in all-round safety system. Nowdays institutions should be able to handle various tasks of the crisis management and they should develop their competencies. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
2799
|
|
dc.date.assigned |
2006-01-13 |
|
utb.result.grade |
C |
|