Komunikační strategie o.s. ADRA v oblasti pomoci dětem třetího světa

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie o.s. ADRA v oblasti pomoci dětem třetího světa

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Rabensová, Ema
dc.date.accessioned 2010-07-14T05:26:48Z
dc.date.available 2010-07-14T05:26:48Z
dc.date.issued 2006-05-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2250
dc.description.abstract Bakalářská práce shrnuje poznatky z oblasti komunikační strategie a marketingu neziskových organizací. Informuje o základních charakteristikách třetího sektoru a zásadách tvorby strategického řízení. Praktická část práce je věnována analýze komunikační strategie o.s. ADRA v oblasti pomoci dětem třetího světa v rámci projektu "BangBaby". cs
dc.format 51 s., 6 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 1705983 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject charakteristika neziskového sektoru cs
dc.subject marketing neziskového sektoru cs
dc.subject strategické řízení cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject fundraising cs
dc.subject veřejné mínění cs
dc.subject vztahy s veřejností cs
dc.subject nástroje komunikačního mixu cs
dc.subject communication strategy en
dc.subject characterization of non-profit sector en
dc.subject marketing of non-profit organizations en
dc.subject strategic affairs en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject fundraising en
dc.subject public opinion en
dc.subject public relations en
dc.subject communication mix en
dc.title Komunikační strategie o.s. ADRA v oblasti pomoci dětem třetího světa cs
dc.title.alternative Communications strategy in organization ADRA for helping children in the third part of the world en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2006-05-30
dc.description.abstract-translated Bachelor work summaries knowledge from the communication strategy and marketing in non-profit organizations. It informs about basic characteristics of the third sector in Czech republic and presents principles of production strategic affairs. Practical part analysis communication strategy of non-profit civil association ADRA which is considered to help children in poor countries. Their project is called BangBaby. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2640
dc.date.assigned 2006-01-13
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
rabensová_2006_bp.pdf 1.626Mb PDF View/Open
rabensová_2006_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open
rabensová_2006_op.doc 63Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account