Efektivní adaptační proces zaměstnanců Krajského úřadu Zlínského kraje
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Chudárková, Radka
|
|
dc.contributor.author |
Koryčánková, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-08T14:32:46Z |
|
dc.date.available |
2013-10-08T14:32:46Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/22498
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je analyzovat současný stav adaptačního procesu na Krajském úřadě Zlínského kraje a navrhnout možná řešení stávající situace tak, aby náklady vynaložené na adaptaci nového zaměstnance byly vydány efektivněji a zapracování zaměstnance proběhlo v kratším čase. V teoretické části je popsán význam řízení lidských zdrojů a jednotlivé personální činnosti, které předchází adaptačnímu procesu. Poté je zmíněna adaptace nově přijatého zaměstnance a jeho uvedení do organizace. Praktická část je zaměřena na analýzu stávajícího adaptačního procesu na Krajském úřadě Zlínského kraje, vyhodnocení dotazníkového šetření této situace a návrh adekvátních řešení. Závěr je věnován vyhodnocení obou částí této bakalářské práce. |
cs |
dc.format |
59 s. (60 169 znaků). |
cs |
dc.format.extent |
2523395 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Řízení lidských zdrojů
|
cs |
dc.subject |
zaměstnanec
|
cs |
dc.subject |
adaptační proces
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
pracovní místo
|
cs |
dc.subject |
pracovní výkon
|
cs |
dc.subject |
zácvikový plán
|
cs |
dc.subject |
mentor
|
cs |
dc.subject |
Human resources management
|
en |
dc.subject |
employee
|
en |
dc.subject |
adaptation process
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
job
|
en |
dc.subject |
work performance
|
en |
dc.subject |
training plan
|
en |
dc.subject |
mentor
|
en |
dc.title |
Efektivní adaptační proces zaměstnanců Krajského úřadu Zlínského kraje |
cs |
dc.title.alternative |
Effective Adaptation Process of New Employees of the Regional Authority of the Zlin Region |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Rydlo, Josef |
|
dc.date.accepted |
2012-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this work is to analyze the current state of the adaptation process, the Regional Authority of the Zlin Region and to propose possible solutions to the current situation so that the costs of adaptation of new employees have been issued and effective incorporation of employees took place in less time. In the theoretical section describes the importance of human resource management and individual personnel actions prior adaptation process. Then the mentioned adaptation of his newly recruited employees and put into the organization. The practical part is focused on analyzing the current process of adaptation in the Regional Authority of the Zlin Region, evaluation survey of the situation and proposal of adequate solutions. The conclusion is devoted to the evaluation of both parts of this work. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Finanční řízení podniku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Financial management of enterprises |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
28063
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account