Vyhodnocení reklamního působení marketingové komunikace firmy Cominfo, a.s. s návrhem na jejich zefektivnění

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vyhodnocení reklamního působení marketingové komunikace firmy Cominfo, a.s. s návrhem na jejich zefektivnění

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vlček, Jarmil
dc.contributor.author Holíková, Lucie
dc.date.accessioned 2013-10-08T13:43:11Z
dc.date.available 2013-10-08T13:43:11Z
dc.date.issued 2012-03-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22467
dc.description.abstract Ve své bakalářské práci jsem se zaměřila na prozkoumání a analýzu marketingových komunikací firmy Cominfo, a.s. na trhu B2B. Teoretická část je založena na analýze sekundárních zdrojů podle kterých je definován současný stav řešení dané problematiky. V praktické části práce jsem analyzovala dosavadní komunikační aktivity firmy Cominfo, a.s. na trhu B2B. Tyto analýzy vytvořily nezbytný základ pro vlastní návrh a doporučení komunikace firmy vedoucí k její vyšší efektivitě. cs
dc.format 71 s., s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1376790 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject distribuce cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject hodnoty firmy cs
dc.subject trh B2B cs
dc.subject Cominfo cs
dc.subject a.s. cs
dc.subject marketingové strategie cs
dc.subject marketingové cíle cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject advertising en
dc.subject distribution en
dc.subject sales promotion en
dc.subject values of the company en
dc.subject market B2B en
dc.subject Cominfo en
dc.subject a.s. en
dc.subject marketing strategies en
dc.subject marketing aids en
dc.title Vyhodnocení reklamního působení marketingové komunikace firmy Cominfo, a.s. s návrhem na jejich zefektivnění cs
dc.title.alternative The Assessment of Advertising Impact of Marketing Communication in Company Cominfo, a.s., with Suggestions for Improvements en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2012-06-05
dc.description.abstract-translated The content of this bachelor thesis is analysing and examination of marketing communication in Cominfo, a.s. in the B2B market. Theoretical part is based on analysis of secondary sources. According to this study there was defined current situation for solving particular issue. In analytic part I analysed up-to-now communication activities of company Cominfo, a.s. in the market B2B. These analysis created necessary base for my own recommendation and suggestion for communication of company for its higher efectivity. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 27915
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-04-27


Files in this item

Files Size Format View
holíková_2012_bp.pdf 1.313Mb PDF View/Open
holíková_2012_vp.pdf 299.3Kb PDF View/Open
holíková_2012_op.pdf 383.8Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account