Identifikace cílových skupin zákazníků pro společnost ContiTrade Services s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pančochová, Magda
|
|
dc.contributor.author |
Boudová, Sabina
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-08T12:49:26Z |
|
dc.date.available |
2013-10-08T12:49:26Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/22436
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem bakalářské práce je identifikovat cílové skupiny zákazníků pro společnost ContiTrade Services s.r.o., která se zabývá provozováním největší sítě pneuservisů a autoservisů v České republice. Bakalářská práce je složena ze dvou stěžejních částí. První část bude orientována na vysvětlení teoretických poznatků získaných studiem odborné literatury, které souvisejí s výše uvedeným tématem práce. Praktická část této bakalářské práce se bude nejprve zabývat profilem firmy. Následně poté bude provedena identifikace cílových skupin zákazníků. Práce bude zakončena sestavením SWOT analýzy pro každou cílovou skupinu, z které budou vyvozena doporučení. |
cs |
dc.format |
83 s. (95 293 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1588860 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Spotřebitelský trh
|
cs |
dc.subject |
segmentace
|
cs |
dc.subject |
cílové skupiny zákazníků
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Consumer market
|
en |
dc.subject |
segmentation
|
en |
dc.subject |
target customers groups
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Identifikace cílových skupin zákazníků pro společnost ContiTrade Services s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Identification of the Target Customers Groups for ContiTrade Services s.r.o. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2012-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main aim of this thesis is to identify target customers groups for ContiTrade Services s.r.o., who operate the biggest car and tire service network in the Czech Republic. Bachelor thesis is composed of two main parts. The first part will focus on the explanation of the theoretical knowledge obtained from studying the relevant literature. The company profile will be dealt with in the practical part of the bachelor thesis, this will be followed by the identification of the target customers groups. The thesis will conclude with the creation of a SWOT analysis of each target group. This SWOT analysis will be used as the base for further recommendations. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
27905
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account