Identifikace cílových skupin zákazníků pro společnost ContiTrade Services s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Identifikace cílových skupin zákazníků pro společnost ContiTrade Services s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pančochová, Magda
dc.contributor.author Boudová, Sabina
dc.date.accessioned 2013-10-08T12:49:26Z
dc.date.available 2013-10-08T12:49:26Z
dc.date.issued 2012-03-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22436
dc.description.abstract Hlavním cílem bakalářské práce je identifikovat cílové skupiny zákazníků pro společnost ContiTrade Services s.r.o., která se zabývá provozováním největší sítě pneuservisů a autoservisů v České republice. Bakalářská práce je složena ze dvou stěžejních částí. První část bude orientována na vysvětlení teoretických poznatků získaných studiem odborné literatury, které souvisejí s výše uvedeným tématem práce. Praktická část této bakalářské práce se bude nejprve zabývat profilem firmy. Následně poté bude provedena identifikace cílových skupin zákazníků. Práce bude zakončena sestavením SWOT analýzy pro každou cílovou skupinu, z které budou vyvozena doporučení. cs
dc.format 83 s. (95 293 znaků) cs
dc.format.extent 1588860 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Spotřebitelský trh cs
dc.subject segmentace cs
dc.subject cílové skupiny zákazníků cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Consumer market en
dc.subject segmentation en
dc.subject target customers groups en
dc.subject marketing communication en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Identifikace cílových skupin zákazníků pro společnost ContiTrade Services s.r.o. cs
dc.title.alternative Identification of the Target Customers Groups for ContiTrade Services s.r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2012-06-11
dc.description.abstract-translated The main aim of this thesis is to identify target customers groups for ContiTrade Services s.r.o., who operate the biggest car and tire service network in the Czech Republic. Bachelor thesis is composed of two main parts. The first part will focus on the explanation of the theoretical knowledge obtained from studying the relevant literature. The company profile will be dealt with in the practical part of the bachelor thesis, this will be followed by the identification of the target customers groups. The thesis will conclude with the creation of a SWOT analysis of each target group. This SWOT analysis will be used as the base for further recommendations. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 27905
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-04-27


Files in this item

Files Size Format View
boudová_2012_bp.pdf 1.515Mb PDF View/Open
boudová_2012_vp.pdf 372.4Kb PDF View/Open
boudová_2012_op.pdf 358.9Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account