Identifikace cílových skupin zákazníků a nabídka produktů
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Goišová, Zdeňka
|
|
dc.contributor.author |
Mikešová, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-08T12:01:17Z |
|
dc.date.available |
2013-10-08T12:01:17Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/22415
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je koncipována z pohledu pojišťovacího poradce pracujícího pro Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group a zabývá se identifikací cílových skupin zákazníků a následnou nabídkou pojistných produktů těmto cílovým skupinám. V teoretické části budou zpracovány teoretické poznatky z oblasti marketingu a z oblasti pojišťovnictví. V praktické části bude provedeno primární členění pojištění, kde bude na každou skupinu pojištění aplikován vhodný typ segmentace zákazníků a poté budou těmto zákazníkům navrženy konkrétní pojistné produkty. Před samotnou identifikací budou stručně analyzovány činnosti pojišťovacího poradce. Přínos práce tkví v nalezení správné cesty ke klientům na základě uspořádání těchto klientů do skupin s podobnými charakteristikami s cílem maximálně jim vyhovět. |
cs |
dc.format |
75 s., 3 p., (98 329 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2617122 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Cílová skupina
|
cs |
dc.subject |
segmentace
|
cs |
dc.subject |
pojišťovna Kooperativa
|
cs |
dc.subject |
klient
|
cs |
dc.subject |
pojišťovací poradce
|
cs |
dc.subject |
pojistný produkt
|
cs |
dc.subject |
Target group
|
en |
dc.subject |
segmentation
|
en |
dc.subject |
insurance company Kooperativa
|
en |
dc.subject |
client
|
en |
dc.subject |
insurance advisor
|
en |
dc.subject |
insurance product
|
en |
dc.title |
Identifikace cílových skupin zákazníků a nabídka produktů |
cs |
dc.title.alternative |
Identification of Customer Target Groups and Product Offer |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šedová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2012-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is conceived from the point of view of the insurance advisor who works for the insurance company Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group and deals with the identification of customer target groups and insurance product offer for these groups. In the theoretical part theoretical knowledge of marketing and insurance will be processed. In the practical part the primary division of the insurance will be made and for each group of insurance will be applied and appropriate type of customer segmentation. Then, products suitable for these target groups will be proposed. Prior to the identification the activities of an insurance advisor will be briefly analyzed. The contribution of the work lies in the finding the right way to the clients based on the organization of these clients into the groups with similar characteristics in order to satisfy them up. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
27950
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account