Identifikace cílových skupin zákazníků a nabídka produktů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Identifikace cílových skupin zákazníků a nabídka produktů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Goišová, Zdeňka
dc.contributor.author Mikešová, Barbora
dc.date.accessioned 2013-10-08T12:01:17Z
dc.date.available 2013-10-08T12:01:17Z
dc.date.issued 2012-03-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22415
dc.description.abstract Bakalářská práce je koncipována z pohledu pojišťovacího poradce pracujícího pro Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group a zabývá se identifikací cílových skupin zákazníků a následnou nabídkou pojistných produktů těmto cílovým skupinám. V teoretické části budou zpracovány teoretické poznatky z oblasti marketingu a z oblasti pojišťovnictví. V praktické části bude provedeno primární členění pojištění, kde bude na každou skupinu pojištění aplikován vhodný typ segmentace zákazníků a poté budou těmto zákazníkům navrženy konkrétní pojistné produkty. Před samotnou identifikací budou stručně analyzovány činnosti pojišťovacího poradce. Přínos práce tkví v nalezení správné cesty ke klientům na základě uspořádání těchto klientů do skupin s podobnými charakteristikami s cílem maximálně jim vyhovět. cs
dc.format 75 s., 3 p., (98 329 znaků) cs
dc.format.extent 2617122 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Cílová skupina cs
dc.subject segmentace cs
dc.subject pojišťovna Kooperativa cs
dc.subject klient cs
dc.subject pojišťovací poradce cs
dc.subject pojistný produkt cs
dc.subject Target group en
dc.subject segmentation en
dc.subject insurance company Kooperativa en
dc.subject client en
dc.subject insurance advisor en
dc.subject insurance product en
dc.title Identifikace cílových skupin zákazníků a nabídka produktů cs
dc.title.alternative Identification of Customer Target Groups and Product Offer en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šedová, Hana
dc.date.accepted 2012-06-12
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is conceived from the point of view of the insurance advisor who works for the insurance company Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group and deals with the identification of customer target groups and insurance product offer for these groups. In the theoretical part theoretical knowledge of marketing and insurance will be processed. In the practical part the primary division of the insurance will be made and for each group of insurance will be applied and appropriate type of customer segmentation. Then, products suitable for these target groups will be proposed. Prior to the identification the activities of an insurance advisor will be briefly analyzed. The contribution of the work lies in the finding the right way to the clients based on the organization of these clients into the groups with similar characteristics in order to satisfy them up. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 27950
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-04-27


Files in this item

Files Size Format View
mikešová_2012_bp.pdf 2.495Mb PDF View/Open
mikešová_2012_vp.pdf 578.4Kb PDF View/Open
mikešová_2012_op.pdf 367.9Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account