1. Teoretická část: Film jako stroj na emoce 2. Praktická část: Deus happens - scénář hraného filmu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Janíková, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Renza, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-08T08:03:16Z |
|
dc.date.available |
2013-10-08T08:03:16Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-21 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/22327
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce pojednává o souvztažnosti dramatické struktury filmového díla a emocí diváka. Nabízí základní přehled poznatků z kognitivní psychologie, neuropsychologie a kognitiv-ních filmových teorií na poli percepce a emocí. Zkoumá vliv emocí na celkovou soudržnost a rytmus filmu i některé konkrétní prvky vyprávění a v neposlední řadě se snaží porovnat emocionální dopad klasické (kanonické) a abstraktní či lyrické narativní struktury. |
cs |
dc.format |
37s. (47 422znaků) |
cs |
dc.format.extent |
3049188 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Emoce
|
cs |
dc.subject |
pocity
|
cs |
dc.subject |
kognitivní psychologie
|
cs |
dc.subject |
neuropsychologie
|
cs |
dc.subject |
dramatická struktura
|
cs |
dc.subject |
kompozice
|
cs |
dc.subject |
soudržnost
|
cs |
dc.subject |
rytmus
|
cs |
dc.subject |
klasický narativ
|
cs |
dc.subject |
Emotions
|
en |
dc.subject |
feelings
|
en |
dc.subject |
cognitive psychology
|
en |
dc.subject |
neuropsychology
|
en |
dc.subject |
dramatic structure
|
en |
dc.subject |
composi-tion
|
en |
dc.subject |
cohesion
|
en |
dc.subject |
rythm
|
en |
dc.subject |
classical narrative
|
en |
dc.title |
1. Teoretická část: Film jako stroj na emoce 2. Praktická část: Deus happens - scénář hraného filmu |
cs |
dc.title.alternative |
1. Theoretical Part: Film as an Emotion Machine 2. Practical Part: Deus Happens (Screenplay) |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dvořáčková, Markéta |
|
dc.contributor.referee |
Jurda, Aleš |
|
dc.date.accepted |
2012-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis dissertates about correlation between films? dramatic structure and percipient?s emotions. It offers basic overview of findings of cognitive psychology, neuropsychology and film theories relating to perception and emotion. It searches for the emotion?s influence on the cohesity and rythm of a film story, as well as on particular narrative features. And last but not least it tries to compare two different approaches, and thus the one of a classical (canonic) narative structure against more abstract and lyrical one. |
en |
dc.description.department |
Ústav animace a audiovize |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/124
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Režie a scenáristika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Directing and Screenwriting |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
27917
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2012-05-15 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account