Projekt zvyšování konkurenční schopnosti hotelu XYZ v Luhačovicích
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kubík, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Marek, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-08T05:25:12Z |
|
dc.date.available |
2013-10-08T05:25:12Z |
|
dc.date.issued |
2012-06-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/22284
|
|
dc.description.abstract |
Předložená diplomová práce se zabývá vytvořením projektu, jehož hlavním cílem je zvýšení konkurenční schopnosti hotelu XYZ. Teoretická část se zabývá problematikou konkurenceschopnosti, marketingových nástrojů a strategických analýz, které lze využít v oblasti poskytování služeb. V analytické části je nejdříve prostřednictvím marketingového mixu provedena analýza současného stavu hotelu XYZ, dále PEST analýza, analýza konkurence a SWOT analýza. Výsledky provedených analýz poskytují informace, které jsou základem pro vytvoření projektové části diplomové práce. Projektová část se věnuje navrhům ke zlepšení vybavení pokojů a wellness centra hotelu XYZ. |
cs |
dc.format |
131 s. |
cs |
dc.format.extent |
2616031 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
strategická analýza
|
cs |
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
hotel
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
competitiveness
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
strategic analysis
|
en |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
hotel
|
en |
dc.subject |
costumer
|
en |
dc.title |
Projekt zvyšování konkurenční schopnosti hotelu XYZ v Luhačovicích |
cs |
dc.title.alternative |
The Project of the Hotel XYZ Competitiveness Increase in Luhačovice |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2012-10-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The presented thesis is concerning with creation of a project where the main goal is to raise competitiveness of the hotel XYZ. The theoretical part is dealing with issues such as competitiveness, marketing tools and strategic analysis which can be used in the service sector. The analytical part is showing analysis of current situation of the hotel XYZ which was realized by marketing mix followed by the PEST analysis, the competition analysis and the SWOT analysis. The results of executed analysis produce information which is essential for creation of the project part of the thesis. The project part is comprises suggestions for improvement of the room equipment and wellness centre of the hotel XYZ. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
23958
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2012-08-13 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account