Projekt zvyšování konkurenční schopnosti hotelu XYZ v Luhačovicích

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zvyšování konkurenční schopnosti hotelu XYZ v Luhačovicích

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubík, Josef
dc.contributor.author Marek, Tomáš
dc.date.accessioned 2013-10-08T05:25:12Z
dc.date.available 2013-10-08T05:25:12Z
dc.date.issued 2012-06-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22284
dc.description.abstract Předložená diplomová práce se zabývá vytvořením projektu, jehož hlavním cílem je zvýšení konkurenční schopnosti hotelu XYZ. Teoretická část se zabývá problematikou konkurenceschopnosti, marketingových nástrojů a strategických analýz, které lze využít v oblasti poskytování služeb. V analytické části je nejdříve prostřednictvím marketingového mixu provedena analýza současného stavu hotelu XYZ, dále PEST analýza, analýza konkurence a SWOT analýza. Výsledky provedených analýz poskytují informace, které jsou základem pro vytvoření projektové části diplomové práce. Projektová část se věnuje navrhům ke zlepšení vybavení pokojů a wellness centra hotelu XYZ. cs
dc.format 131 s. cs
dc.format.extent 2616031 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject strategická analýza cs
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject hotel cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject competitiveness en
dc.subject marketing mix en
dc.subject strategic analysis en
dc.subject tourism en
dc.subject hotel en
dc.subject costumer en
dc.title Projekt zvyšování konkurenční schopnosti hotelu XYZ v Luhačovicích cs
dc.title.alternative The Project of the Hotel XYZ Competitiveness Increase in Luhačovice en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2012-10-04
dc.description.abstract-translated The presented thesis is concerning with creation of a project where the main goal is to raise competitiveness of the hotel XYZ. The theoretical part is dealing with issues such as competitiveness, marketing tools and strategic analysis which can be used in the service sector. The analytical part is showing analysis of current situation of the hotel XYZ which was realized by marketing mix followed by the PEST analysis, the competition analysis and the SWOT analysis. The results of executed analysis produce information which is essential for creation of the project part of the thesis. The project part is comprises suggestions for improvement of the room equipment and wellness centre of the hotel XYZ. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 23958
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-08-13


Files in this item

Files Size Format View
marek_2012_dp.pdf 2.494Mb PDF View/Open
marek_2012_vp.doc 71Kb Microsoft Word View/Open
marek_2012_op.doc 142Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account