Vizuální styl reggae sound systému Coltcha United
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Stránský, Bohuslav
|
|
dc.contributor.author |
Zagorová, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-08T02:14:07Z |
|
dc.date.available |
2013-10-08T02:14:07Z |
|
dc.date.issued |
2012-06-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/22210
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá vizuálním stylem reggae sound systému Coltcha United z Ostravy. Je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá historií a vývojem reggae hudby, ale také jejími znaky a symboly. Dále je zaměřena na vizuální propagaci reggae hudby, u festivalů, ale i jako corporate identity jednotlivých umělců. U praktické části vycházím z poznatků nasbíraných u praktické části a využívám je k vytvoření nového vizuálního stylu, který zahrnuje tvorbu logotypu, webových stránek a doprovodných materiálů. |
cs |
dc.format |
40 |
cs |
dc.format.extent |
2946351 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
hudba
|
cs |
dc.subject |
reggae
|
cs |
dc.subject |
vizuální styl
|
cs |
dc.subject |
sound systém
|
cs |
dc.subject |
Coltcha United
|
cs |
dc.subject |
music
|
en |
dc.subject |
reggae
|
en |
dc.subject |
visual style
|
en |
dc.subject |
sound system
|
en |
dc.subject |
Coltcha United
|
en |
dc.title |
Vizuální styl reggae sound systému Coltcha United |
cs |
dc.title.alternative |
Visual style of reggae sound system Coltcha United |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Odráška, Josef |
|
dc.date.accepted |
2012-10-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the visual identity of reggae sound systém Coltcha United from Ostrava. I tis divides into two parts: theoretical and practical part. The theoretical part deals with the history and evolution of reggae music, its characteristics and symbols. It is also focused on the visual promotion of reggae music at festivals and also in corporate identity of individual artist. The practical part is based on the knowledge accumulated in the practical part and I use them to create a new visual identity, which includes design of logotype, website and accompanying materials. |
en |
dc.description.department |
Ústav vizuální tvorby |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/130
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia a design - Vizuální komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - Visual Communication |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Visual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
28365
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2012-09-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account