dc.contributor.advisor |
Šlampa, Viktor
|
|
dc.contributor.author |
Obdržálek, Ladislav
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T05:16:01Z |
|
dc.date.available |
2013-05-10T23:00:55Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2216
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá stanovením konkurenční strategie firmy Rubena, a.s., oddělení klínových řemenů, na trhu západní Evropy. Práce analyzuje současnou pozici a strategii firmy na tomto trhu, dále obsahuje analýzu konkurenčního prostředí na trhu s klínovými řemeny a analýzu hlavních konkurentů firmy Rubena, a.s., včetně různých srovnání. Analyzuje též hlavní rozdíly mezi tuzemským a západoevropským trhem a jejími zákazníky. Závěr práce tvoří projekt strategie ke zlepšení pozice firmy na trhu západní Evropy. |
cs |
dc.format |
78 s., 5 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1256455 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2013 |
|
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
strategie
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
trh
|
cs |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
strategy
|
en |
dc.subject |
project
|
en |
dc.subject |
market
|
en |
dc.title |
Projekt stanovení konkurenční strategie firmy Rubena, a.s., oddělení klínových řemenů, na trhu západní Evropy |
cs |
dc.title.alternative |
Project of setting a competitive strategy in Rubena, a.s., V-belts department, for the market of Western Europe |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Glogar, Alois |
|
dc.date.accepted |
2006-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with setting a competitive strategy in Rubena, a.s., V-belts department, for the market of Western Europe. The thesis analyses present position and strategy for this market, contains analysis of competitive surroudins on the V-belts market and analysis of main competitors, including different comparisons. The thesis analyses main differences between the market and customer in the Czech Republic and in Western Europe. The finish constitutes the project of strategy for improvement a positition on the market of Western Europe. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
3701
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-06 |
|
utb.result.grade |
B |
|