dc.contributor.advisor |
Gregarová, Magda
|
|
dc.contributor.author |
Zrna, Pavel
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T05:15:20Z |
|
dc.date.available |
2010-07-14T05:15:20Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2214
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá komunikací Městského úřadu Kroměříž. V teoretické části práce přibližuje odborná východiska marketingové komunikace s důrazem na marketing měst a obcí. Analýza se zabývá podrobným rozborem vnější i vnitřní komunikace Městského úřadu Kroměříž a jejich jednotlivých nástrojů uplatňovaných v praxi. Součástí analýzy jsou i výsledky průzkumu veřejného mínění na téma komunikace radnice. V projektové části práce je představena Komunikační strategie Městského úřadu Kroměříž, vytvořená na základě výsledků analýzy komunikace a realizovaného průzkumu. Projekt doplňuje chybějící nástroje v komunikaci města, sjednocuje komunikační výstupy a zavádí do komunikace pravidla odpovídající zásadám marketingové komunikace a zároveň potřebám města. |
cs |
dc.format |
107 s., 35 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
5175282 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
strategie
|
cs |
dc.subject |
marketing měst a obcí
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
město Kroměříž
|
cs |
dc.subject |
Městský úřad Kroměříž
|
cs |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
strategy
|
en |
dc.subject |
marketing of town and community
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
publicity
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
town Kromeriz
|
en |
dc.subject |
municipality office Kromeriz
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie Městského úřadu Kroměříž |
cs |
dc.title.alternative |
The Strategy of Communication of Municipal Office Kromeriz |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Göttlichová, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2006-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
My work is devoted to problems in the field of communication of municipal office Kromeriz. The work is devided into academic and operative part. In the academic part of my work I write about fundamental concepts of marketing communication with emphasis on marketing of towns and communities. I do detailed analysis of outer and inner communication ways and their single implement exerted practically. There is a part of analyses that shows record poll on subject communication of the municipal office Kromeriz. In the operative part of my work I write about communication strategy of the municipal office Kromeriz. This strategy is realised on the base of analysis results and research. Project completes missing tools in communication of the town, unificates ways of communication and introduces into communication rules corresponding with marketing communication and needs of town. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
2809
|
|
dc.date.assigned |
2006-01-13 |
|
utb.result.grade |
A |
|