dc.contributor.advisor |
Šviráková, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Mezuláníková, Věra
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-07T21:09:11Z |
|
dc.date.available |
2013-10-07T21:09:11Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-21 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/22087
|
|
dc.description.abstract |
V teoretické bakalářské práci na téma "Podoba současné kinematografie vzhledem ke změně diváckého vnímání" se zabývám různými vnějšími vlivy, které formují současného filmového diváka. Poukazuji nejen na problematiku lidského vnímání obecně, jakožto výsledku zrychlené a přehlcené doby, ve které se nyní nacházíme, ale i na pozměněnou možnost a schopnost diváků vnímat filmová díla. |
cs |
dc.format |
58 s. |
cs |
dc.format.extent |
1738459 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
současná kinematografie
|
cs |
dc.subject |
filmový divák
|
cs |
dc.subject |
změna vnímání
|
cs |
dc.subject |
film
|
cs |
dc.subject |
contemporary cinema
|
en |
dc.subject |
film audience
|
en |
dc.subject |
change of perception
|
en |
dc.subject |
film
|
en |
dc.subject |
movie
|
en |
dc.title |
1. Teoretická část: Podoba současné kinematografie vzhledem ke změně diváckého vnímání 2. Praktická část: krátkometrážní film, min. 10 minut, produkce |
cs |
dc.title.alternative |
Theoretical Part: Changes in Contemporary Cinema Related to Viewers' Change of Perception 2. Practical Part: Short Film, Minimum Length 10 Minutes, Production |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Malachovská, Iveta |
|
dc.date.accepted |
2012-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
In bachelor's thesis called ?Form of Contemporary Cinema in Relation to Audience's Change of Perception? I examine various outer influences that form contemporary film audience. I accentuate not only the problems of human perception as a result of today's fast and overloaded time, but also an altered ability of the audience to perceive and interpret the movies. |
en |
dc.description.department |
Ústav animace a audiovize |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/124
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Produkce |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Film Production |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
26920
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-05-15 |
|