Marketing měst a obcí na příkladu města Opavy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing měst a obcí na příkladu města Opavy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Mikuláštík, Milan
dc.contributor.author Zapletalová, Klára
dc.date.accessioned 2013-10-07T21:08:45Z
dc.date.available 2013-10-07T21:08:45Z
dc.date.issued 2012-04-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22086
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je analyzovat současný stav marketingové prostředí města Opavy v oblasti cestovního ruchu a na základě zjištěných poznatků následně předložit návrhy a doporučení ke zlepšení stávající situace. Bakalářská práce je koncipována do dvou částí. První, teoretická část, definuje základní pojmy týkající se marketingu měst a obcí a pojmy z oblasti marketingu cestovního ruchu. Druhá, praktická část, je zaměřena na analýzu řešené oblasti s využitím primárních a sekundárních dat. Vyhodnocení analytické části představuje SWOT analýza, která je podkladem pro závěrečné návrhy a doporučení k rozvoji cestovního ruchu ve městě. cs
dc.format 80 s. (99 618 znaků) cs
dc.format.extent 3002857 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject městský marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Marketing en
dc.subject urban marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject communication mix en
dc.subject tourism en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Marketing měst a obcí na příkladu města Opavy cs
dc.title.alternative Marketing of the Municipalities at the Example of Opava en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vaněk, Jiří
dc.date.accepted 2012-06-08
dc.description.abstract-translated The aim of this Bachelor thesis is to analyze the current state of Opava marketing environ-ment in the tourism industry and based on the findings then submit suggestions and recommendations to improve the current situation. The Bachelor thesis is divided into two parts. The first, theoretical part, defines the basic concepts relating to the marketing of towns and villages and concepts of tourism marketing. The second, practical part, is focu-sed on the analysis of examined topics using primary and secondary data. Evaluation of the analytical part represents the SWOT analysis, which is the basis for the final suggestions and recommendations for the development of tourism in the city. en
dc.description.department Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/119 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Veřejná správa a regionální rozvoj cs
dc.thesis.degree-discipline Public economics and administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a správa cs
dc.thesis.degree-program Economic Policy and Administration en
dc.identifier.stag 26971
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-05-18


Files in this item

Files Size Format View
zapletalová_2012_bp.pdf 2.863Mb PDF View/Open
zapletalová_2012_vp.zip 18.30Kb Unknown View/Open
zapletalová_2012_op.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account