dc.contributor.advisor |
Mikuláštík, Milan
|
|
dc.contributor.author |
Zapletalová, Klára
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-07T21:08:45Z |
|
dc.date.available |
2013-10-07T21:08:45Z |
|
dc.date.issued |
2012-04-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/22086
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je analyzovat současný stav marketingové prostředí města Opavy v oblasti cestovního ruchu a na základě zjištěných poznatků následně předložit návrhy a doporučení ke zlepšení stávající situace. Bakalářská práce je koncipována do dvou částí. První, teoretická část, definuje základní pojmy týkající se marketingu měst a obcí a pojmy z oblasti marketingu cestovního ruchu. Druhá, praktická část, je zaměřena na analýzu řešené oblasti s využitím primárních a sekundárních dat. Vyhodnocení analytické části představuje SWOT analýza, která je podkladem pro závěrečné návrhy a doporučení k rozvoji cestovního ruchu ve městě. |
cs |
dc.format |
80 s. (99 618 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
3002857 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
městský marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
urban marketing
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Marketing měst a obcí na příkladu města Opavy |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing of the Municipalities at the Example of Opava |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vaněk, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2012-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this Bachelor thesis is to analyze the current state of Opava marketing environ-ment in the tourism industry and based on the findings then submit suggestions and recommendations to improve the current situation. The Bachelor thesis is divided into two parts. The first, theoretical part, defines the basic concepts relating to the marketing of towns and villages and concepts of tourism marketing. The second, practical part, is focu-sed on the analysis of examined topics using primary and secondary data. Evaluation of the analytical part represents the SWOT analysis, which is the basis for the final suggestions and recommendations for the development of tourism in the city. |
en |
dc.description.department |
Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/119
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Veřejná správa a regionální rozvoj |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Public economics and administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a správa |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economic Policy and Administration |
en |
dc.identifier.stag |
26971
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-05-18 |
|