dc.contributor.advisor |
Slaný, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Kačabová, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-07T20:23:48Z |
|
dc.date.available |
2013-10-07T20:23:48Z |
|
dc.date.issued |
2012-06-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/22050
|
|
dc.description.abstract |
Cílem mé diplomové práce je vytvoření projektu na získávání zákazníků rehabilitační péče ve společnosti Lázně Kostelec u Zlína, spol. s.r.o. Teoretická část popisuje východiska nejen obecného marketingu, ale zohledňuje specifika marketingu ve zdravotnictví. Zamě-řuje se zejména na vytváření marketingových strategií a plánů a uvádí segmentace trhu zdravotnických potřeb. Praktická část charakterizuje činnost společnosti Lázně Kostelec u Zlína, popisuje a analyzuje současný stav rehabilitačního zařízení, navrhuje projekt na zlepšení a hodnotí jej z hlediska implementace do praxe |
cs |
dc.format |
97 s. |
cs |
dc.format.extent |
4109495 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
zdravotnické zařízení
|
cs |
dc.subject |
rehabilitace
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
strategické řízení
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
lázně
|
cs |
dc.subject |
rehabilitační péče
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
health care facilities
|
en |
dc.subject |
rehabilitation centre
|
en |
dc.subject |
analyses
|
en |
dc.subject |
strategic management
|
en |
dc.subject |
project
|
en |
dc.subject |
spa
|
en |
dc.subject |
rehabilitative care
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.title |
Projekt na získávání zákazníků rehabilitační péče ve společnosti Lázně Kostelec u Zlína, spol. s r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Project of Acquiring New Customers of Rehabilitative Care in Lázně Kostelec u Zlína, spol. s r.o. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Svačinová, Jitka |
|
dc.date.accepted |
2012-09-17 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal of my thesis is to create a project to acquire more customers to the rehabilitation centre Lázně Kostelec u Zlína, spol. s.r.o. The theoretical part describes the basis not only of general marketing but also takes into account the specifics of marketing in the health care system. It mainly aims at creating marketing strategies and plans and mentions market segmentation of the health care system needs. The practical part characterizes activities of Lázně Kostelec u Zlína, describes and analyzes the actual state of rehabilitation centre, proposes project of improvement and assesses it in regards to the practical implementation point of view. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Health Services Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
24028
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2012-08-13 |
|