dc.contributor.advisor |
Grečnár, Ján
|
|
dc.contributor.author |
Bek, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-07T20:22:37Z |
|
dc.date.available |
2013-10-07T20:22:37Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-21 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/22048
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá přípravou DAW pro post-produkci dlouhometrážního filmu. Tato příprava zahrnuje založení nové Session, její nastavení, pojmenování jednotlivých vstupů, výstupů a busů. Dále se zabývá importem materiálu a formátu v jakém se má formát předávat. Dále popisuje organizaci importovaného materiálu a založení nových stop, které se budou využívat v pozdější práci. |
cs |
dc.format |
42s (7598 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
13583069 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
DAW
|
cs |
dc.subject |
Pro Tools
|
cs |
dc.subject |
Avid
|
cs |
dc.subject |
OMFI
|
cs |
dc.subject |
AAF
|
cs |
dc.subject |
výměnné formáty
|
cs |
dc.subject |
DAW
|
en |
dc.subject |
Pro Tools
|
en |
dc.subject |
Avid
|
en |
dc.subject |
OMFI
|
en |
dc.subject |
AAF
|
en |
dc.subject |
Media Exchange Formats
|
en |
dc.title |
1. Teoretická část: Příprava DAW na postprodukci dlouhometrážního filmu 2. Praktická část: Krátkometrážní film do 30 min., zvuk |
cs |
dc.title.alternative |
1. Theoretical Part: DAW Preparation for Feature Film Post-production 2. Practical Part: Short movie up to 30 min - Sound |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hruda, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2012-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is about preparation DAW for feature film post-production. This includes making new Session, setting up this session, labeling inputs, outputs and busses. This work also describes importing media and media exchange formats such as OMFI and AAF. Thesis includes description of organization imported material, making new tracks which will be used in future work |
en |
dc.description.department |
Ústav animace a audiovize |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/124
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Střih a zvuk |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Editing and Sound |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
26910
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-05-28 |
|